یکی از اقدامات بنیاد ملی نخبگان ایجاد شهرک نخبگانی است که با انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های بزرگ سراسر کشور شرایط آن فراهم می شود؛ قرار است در این شهرک ها مراکز آزمایشگاهی ساخته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری مبنی بر محدودیت صنایع منتشر شده در حالی که طبق توافق وزارتخانه های نیرو و صمت صنایع نیم روز در هفته تعطیل و به جای آن جمعه می توانند فعالیت کنند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی از موافقت با ایجاد سه شهرک و یک شهر جدید در استان اصفهان خبرداد.
شهرک نشینان اسرائیلی به شهرهای فلسطینی در کرانه باختری اشغالی حمله کردند و ساختمان‌ها و خودروها را به آتش کشیدند.
شهرک سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و طی ساعات گذشته بر دامنه تحرکات آنها افزوده شده است.
فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از تخلیه شهرک «کوهسار» فیروزکوه به دلیل خطر سیل خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها برای فردا جمعه، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، جمعه بازار فیروزکوه تعطیل است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از احداث شهرک تخصصی صنایع فولاد «چوئبده – اروندکنار» در شهرستان آبادان خبر داد.
اردبیل- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هدف حمایت از تولید محصولات فناور، نوآور و دانش‌بنیان، مجوز راه‌اندازی ۴۰ شهرک فناوری صادر شده است.
شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.
شهرداری قدس طرحی را برای ساخت محله مسکونی جدید در جنوب این شهر تصویب کرد.
شهرک نشینان صهیونیست به منازل شهروندان فلسطینی در شهرک حواره در جنوب نابلس اشغالی حمله و به شهروندان فلسطینی در دره اردن تعرض کردند.
منابع فلسطینی از هتاکی جدید شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
در ادامه پیشروی‌های آرام ارتش روسیه در دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند یک شهرک دیگر در این منطقه به کنترل نیروهای ارتش روسیه درآمده است.
رسانه های صهیونیست از حمله شهرک نشینان صهیونیست به «ایتمار بن گویر» وزیر تندروی صهیونیست درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی خبر دادند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی کماکان سیاست شهرک سازی در سرزمین های فلسطین را ادامه می دهد.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
مشهد ـ  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌های برخی حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم مدیریت شهری این است که ما دچار جنگ شناختی شدیم.
مشهد ـ  رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌های برخی حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم مدیریت شهری این است که ما دچار جنگ شناختی شدیم.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت و حفاظت این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است. از سویی اماراتی‌ها پس از راه‌اندازی شهر اینترنتی دبی و دبی سیلیکون واحه حالا ویزای طلایی برای متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته‌اند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که تشدید شهرک سازی، تخریب منازل و آواره کردن شهروندان فلسطینی جنایت علیه سرزمین و ملت فلسطین است.
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با چراغ سبز نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ