شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز سه‌شنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای تعرضات سازمان‌یافته شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی را در راستای تغییر وضعیت تاریخی قدس و تحمیل سیاست تقسیم زمانی و مکانی توصیف کرد.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست در کنار برخی وزرای این رژیم به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو در کنار دستکم یک هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
جنبش حماس ضمن واکنش به تداوم تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به شهرک‌نشینان در خصوص ادامه این تعرض‌ها هشدار داد.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از حضور بانوان فلسطینی در مسجدالاقصی برای دفاع از قبله اول مسلمانان جهان در برابر تعرض شهرک‌نشینان خبر می‌دهند.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
همزمان با آغاز مراسمات صهیونیستی مرتبط با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، صبح امروز دستکم ۴۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی تعرض کردند و در محوطه های مختلف آن پرسه‌زنی کردند.
در سایه تشدید تنش جاری در بیت المقدس، کابینه نتانیاهو دستور افزایش شمار نظامیان صهیونیست و حمایت آن‌ها از تداوم تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را صادر کرد.
منابع محلی صبح امروز یکشنبه با انتشار تصاویری از آغاز اعتصاب سراسری فلسطینیان در اعتراض به شهادت جوان فلسطینی در مقابل مسجدالاقصی خبر دادند.
دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از فلسطینی ها خواست از مسجدالاقصی در مقابل تعرض شهرک نشینان صهیونیست دفاع کنند.
گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط هشدار دادند.
شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت «احیای سالروز تخریب معبد» با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی تعرض کردند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به موافقت رژیم صهیونیستی با تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده واکنش نشان داد.
شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با چراغ سبز نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ