نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی کماکان سیاست شهرک سازی در سرزمین های فلسطین را ادامه می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از اعتراضات شب گذشته فلسطین اشغالی در شهر کاپلان را مشاهده می‌کنید.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو در کنار دستکم یک هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
منابع عبری از دیدار یکی از وزرای کابینه نتانیاهو با مسئولان عمرانی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در راستای تشدید شهرک‌سازی در منطقه موسوم به C کرانه باختری خبر دادند.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
وزیر دارایی کابینه نتانیاهو که با مواضع افراط‌گرایانه خودش شناخته می‌شود، بر ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم صهیونیستی با وجود مخالفت‌ها تاکید کرد.
منابع عبری گزارش دادند که نتانیاهو در راستای تسریع در روند شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، تصویب نهایی طرح‌ها در این زمینه را به وزیر افراط‌گرای کابینه خود واگذار کرده است.
بنیامین نتانیاهو در پنجاه و ششمین سالگرد اشغال کامل شهر قدس جلسه کابینه را در تونلی در زیر مسجد الاقصی برگزار کرد.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هزاران صهیونیست شامگاه امروز شنبه در شهر هرتزلیا در محکومیت کودتای قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و خواستار لغو برنامه نتانیاهو شدند.
شمار زیادی از شهرک‌نشینان در کنار برخی وزرای کابینه نتانیاهو، امروز دوشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز تحت عنوان حمایت از شهرک‌سازی در نابلس کردند.
شهرک نشینان صهیونیست برای یازدهمین هفته متوالی علیه کابینه بنیامین نتانیاهو و سیاست‌های آن از جمله طرح تغییر در نظام قضایی دست به تظاهرات زدند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دهن کجی به مطالبات منطقه ای و بین المللی در زمینه توقف شهرک سازی ها، بر ادامه این روند تاکید کرد.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
ده ها ها هزار نفر از شهرک نشیان علیه قانون اصلاح قضایی کابینه جدید رژیم صهیونیستی در مقابل ساختمان پارلمان این رژیم در قدس اشغالی تظاهرات کردند.
با تصمیم جدید کابینه راستگرایان افراطی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، شمار بیشتری از شهرک نشینان صهیونیست از این پس می توانند با خود سلاح حمل کنند.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
منابع عبری گزارش دادند که کابینه نتانیاهو در یک طرح بی‌سابقه، گام‌های اساسی برای مشروعیت بخشیدن به شهرک سازی ها و افزایش قابل ملاحظه شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری، برخواهد داشت.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
ده‌ها هزار اسرائیلی شنبه شب در سه شهر بزرگ علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.
«توماس نایدز» با طرح این ادعا که نتانیاهو معتقد است که گسترش شهرک سازی ها در کرانه باختری کمکی به حل مسئله فلسطین نمی کند، گفت که آمریکا تعامل با «ایتمار بن گویر» را تحریم نمی کند.
وزارت خارجه قطر تاکید کرد که طرح‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در راستای توسعه شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی و یهودی‌سازی شهر قدس را محکوم می‌کند.
بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی گفت که کابینه او تصمیم دارد شهرک سازی را در کرانه باختری و جولان اشغالی تشدید کند.
رسانه های عبری شامگاه شنبه از تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه وی در شهر حیفا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ