سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق سابقه دار ساختمان‌های نیمه‌کاره و اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در شهرستان سمنان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق به عنف منزل در شمال شهر تهران خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران حوادث و جرایمی مختلفی رخ داده از دستگیری زوج سارق محتویات خودرو تا شناسایی زورگیران تجریش که مأموران نیروی انتظامی در ان نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۹ متهم سارق و مالخر در سطح شهر تهران و استرداد ۱۰۰ باتری سرقتی به مالکان آنها، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی مختلفی بود. کشف تریاک و دستگیری سارق خودرو از حوادثی بود که ماموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش افرینی کردند.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی بوده از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
در شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان مسلح تا سارق اموال که همه این موارد در دستور کار پلیس قرار گرفتند.
رئیس جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، نام شهر باخموت تغییر کرده و مجددا به نامی که در زمان شوروی سابق داشت در خواهد آمد.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارق طلا و جواهرات یک منزل در این شهرستان در کمتر از یک ساعت خبرداد و گفت: عامل سرقت از اقوام نزدیک مالباخته است.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری سارق ۴۴ ساله سیم و کابل برق در این شهر خبر داد و گفت: این فرد در بازجویی به انجام ۳۲ فقره سرقت اعتراف کرده است.
گزارشی از برنامه در شهر از سارقانی که بعد از سرقت با پول دزدیده شده فندک و کباب لقمه‌ای خریده‌اند را ببینید.
یک جوان که خودرویی را به سرقت برده بود در تعقیب و گریز در خیابانهای پر تردد شهر لس آنجلس و شلیک متعدد گلوله باعث وحشت مردم شده بود. در نهایت پلیس موفق به دستگیری وی شد.
تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری سارقی خبر داد که از پارکینگ های منازل شهرک نصر و مرزداران سرقت می‌کرد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در محله شهرک قدس و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
وزارت کشور اوکراین اعلام کرد فرد مظنونی که دیوارنگاره هنرمند مشهور و ناشناس را در شهری در اوکراین تخریب کرده و قصد سرقت آن را داشته، با خطر ۱۲ سال حبس روبه‌رو است.
دختر نوجوان در تحقیقات گفت: با ترفند شهرت و ثروت، مرا مجاب کرد که با او شراکت کنم و من هم طلا‌های خودم و مادرم را بدون آنکه به کسی بگویم برداشتم تا شریک مرد نقاش شوم. ۳۰۰ میلیون تومان ارزش اموال بود و زمانی که امیر متوجه شد طلا‌ها را با خودم آورده‌ام به من آبمیوه مسموم داد و من که نیمه‌هوش شده بودم زمانی که متوجه شدم می‌خواهد طلا‌ها را سرقت کند مقاومت کردم. اما امیر مرا کتک زد و با زور طلا‌ها را از من گرفت و نیمه‌هوش در کنار خیابان رها کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه‌کاره و منازل خالی از سکنه شهر سمنان خبر داد و گفت: هویت این سارق برملا و فرد مورد نظر دستگیر شد.
دروازه‌بان سابق یکی از تیم‌های تهرانی شب گذشته (سه‌شنبه) در حوالی شهرک غرب تهران بازداشت شد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
اواخر سال ۹۹، با به صدا درآمدن آژیر خطر بانکی در شهر اراک، مأموران پلیس بلافاصله راهی محل شده و سارقی را که قصد سرقت از بانک داشت دستگیر کردند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارق ناکام کسی نیست جز فریدون که با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ