در ادامه پیشروی‌های آرام ارتش روسیه در دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند یک شهرک دیگر در این منطقه به کنترل نیروهای ارتش روسیه درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی از موافقت با ایجاد سه شهرک و یک شهر جدید در استان اصفهان خبرداد.
تعامل رئیس جمهور روسیه با بحران شورش فرمانده واگنر و همچنین عجز و ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی در قبال به دست گرفتن اوضاع در کرانه باختری، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست اقدام به احداث شهرکی دیگر در اراضی شهرک دیر استیا در غرب سلفیت (کرانه باختری) کردند.
تصرف باخموت یک سکوی پرتاب برای نیرو‌های روسیه محسوب می‌شود. این شهر یک مرکز حمل و نقل و لجستیک منطقه‌ای در استان دونتسک اوکراین است؛ استانی صنعتی و عمدتاً روس‌زبان که مسکو قصد داشت با «عملیات ویژه نظامی» آن را ضمیمه خاک خود کند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از حریق در یک واحد صنفی خودرو در شهرک غرب سمنان خبر داد.
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در شهرک زعتره به شهادت رسید.
رزمندگان مقاومت در پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر، شهرک صهیونیست نشین «حومش» در جنوب جنین را هدف تیراندازی گسترده قرار دادند.
در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت.
وزارت دفاع روسیه از کشته بیش از ۲۰۰ نظامی اوکراینی در نبردهای شبانه روز گذشته خبر داد.
در ادامه پیشروی نیروهای ارتش روسیه در منطقه دونتسک، رسانه‌های این کشور اعلام کردند نظامیان روس امروز کنترل یک منطقه دیگر در شمال شهر سولدار را به دست گرفتند.
منابع صهیونیست اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست در عملیات با سلاح سرد در نزدیکی الخلیل زخمی شد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جبهه شرقی جنگ اوکراین، یک شهر دیگر نیز در منطقه دونتسک آزاد شده است.
نیروهای فلسطینی در عملیات ضداشغالگری خود، یک شهرک صهیونیست‌نشین را هدف تیراندازی قرار دادند.
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
یک شهرک نشین صهیونیست در رام الله واقع در کرانه باختری به سمت یک صهیونیست دیگر که فکر می کرد فلسطینی است تیراندازی و وی را به شدت زخمی کرد.
منابع عبری از وضعیت وخیم دو شهرک نشین صهیونیست که پیشتر در عملیات مقاومتی سلفیت کرانه باختری زخمی شده بودند، خبر می دهند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه در منطقه رعنانا (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) یک شهرک نشین را به ظن انجام عملیات ضدصهیونیستی به هلاکت رساندند.
بر اثر عملیات تیراندازی در شهرک کریات اربع در شهر الخلیل کرانه باختری حداقل یک صهیونیست به هلاکت رسید.
۳ نظامی و یک شهرک نشین صهیونیست طی یک ماه گذشته در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری به هلاکت رسیدند.
منابع روسی از حمله توپخانه ای نیروهای اوکراینی به مرکز شهر دونتسک و هدف قرار گرفتن یک مدرسه و همچنین هتل محل اسکان خبرنگاران خبر دادند.
فیلم‌های ضعیفی که آورده‌ای برای تماشاگران نداشتند. در این میان فیلم 2888 با وجود مضمون ارزشمندش، از هر نظر غیرقابل دفاع و ماقبل نقد بود که با تحرکاتی در نشست خبری عملاً شاهد فرار از پاسخگویی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ