وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شهرک «سرگئیوکا» در منطقه بندر کراسنی در اوکراین به کنترل ارتش روسیه درآمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و ۳ شهرک در حال پیگیری است.
رسانه‌های روسیه از وقوع انفجار در کارخانه تولید تجهیزات نظامی «زاگورسک» واقع در شهر سرگییف پوساد واقع در اُبلاست مسکو خبر داده‌اند.
سامانه پدافند هوایی مسکو، یک پهپاد را در حال ورود به حریم هوایی این شهر، سرنگون کرد.
منابع خبری روسیه اعلام کردند که در پی بارش‌های چهارم مردادماه ۱۴۰۲ در شهر مسکو، برخی معابر این شهر دچار آبگرفتگی شد؛ بارندگی که در ۱۲۹ سال گذشته در چنین روزی از فصل تابستان (۲۶ جولای) یک رکورد قلمداد شد. منبع: ایرنا
در حادثه انفجار در شهر مسکو پایتخت روسیه که گفته می‌شود مربوط به لوله آب گرم در یک مرکز خرید بوده است، ۴ نفر کشته و ۹ تَن زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله دشمن با موفقیت در مناطق شهرک های مرنبط با دونتسک دفع شد.
برخلاف آنچه رسانه‌ها و داده‌های شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند، تصاویر دوربین‌های مداربسته شهر مسکو نشان می‌دهد که تردد عادی مردم جریان دارد و شهر در وضعیت عادی است.
تبریز- سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از مکان‌یابی بیش از یک‌هزار هکتار زمین برای احداث شهرک در آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این استان در تامین زمین با چالشی مواجه نیست.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از صدور پیش‌پروانه ۹ شهرک مسکونی به نام این سازمان خبر داد.
بنیاد مسکن کنترل کیفی و خدمات آزمایشگاهی پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی را به عهده گرفت.
سخنگوی کرملین انفجار در شهر سن پترزبورگ را «اقدام تروریستی» توصیف کرد.
رسانه ها از وقوع حریق در کارخانه کک و گاز نزدیک شهر مسکو خبر می دهند.
مقامات محلی مسکو از سقوط یک پهپاد در نزدیکی یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه این شهر با هدف تخریب تاسیسات غیرنظامی خبر داده‌اند.
سازمان امنیت فدرال روسیه از خنثی سازی یک حمله تروریستی در تاسیسات راه آهن شهر مسکو خبر داد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد.
بیلبوردهایی مقابل سینما اکتیابر (اکتبر) واقع در شهر مسکو نصب شده و هدف آن‌ها حمایت از تیم ملی ایران در رقابت حساس امشب با تیم ملی آمریکاست.
سخنگوی کرملین ادعای رسانه‌ها درباره خروج روسیه از شهر انرهودار و نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا را رد کرد.
شهرداری تهران طرح های تشویقی برای کمبود مسکن ارائه کرده است که در آن طرح از بافت های فرسوده و تراکم بخشی برای نوسازی در بافت های فرسوده استفاده کرده است
آتش‌ سوزی گسترده ای در میدان «کومسومولسکایا» واقع در شهر مسکو روی داده است.
وزیر دفاع انگلیس با اشاره به عقب‌نشینی نیروهای روسیه از شهر خرسون، مدعی شد که این اتفاق، «شکستی راهبردی» برای مسکو بوده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری مستقیماً اقدام به شهرک سازی نمی‌کند و فعالیت های ساخت مسکن به کمک سرمایه گذار انجام می‌شود.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از حضور «محمد مخبر» در دومین مجمع اقتصادی خزر در پنج شنبه این هفته مورخ ۱۴ مهر ماه در شهر مسکو خبر داد.
حمله هکری به اپ تاکسی اینترنتی یاندکس در روسیه به ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه ای از این شهر منجر شد. این حمله به گروه هکرهای ناشناس نسبت داده شده است.
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از جانمایی ۴۲ شهرک جدید در اطراف شهرها و آماده سازی ۱۵ شهرک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ