شهرک نشینان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با چراغ سبز نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست در کنار برخی وزرای این رژیم به مسجدالاقصی را محکوم کرد.
ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقداماتش هشدار داد.
ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی تعرض کردند و در محوطه های مختلف آن پرسه‌زنی کردند.
شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و معتکفان فلسطینی را از صحن های آن بیرون راندند.
شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و معتکفان فلسطینی را از صحن های آن بیرون راندند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت و حفاظت این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.
یک کارشناس فلسطینی با اشاره به پیروزی راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در انتخابات اخیر کنست رژیم صهیونیستی، درباره تشدید یورش ها علیه مسجدالاقصی هشدار داد.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
دولت سوریه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اقدامات تحریک آمیز شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی و مسجدالاقصی را به شدت محکوم کرد.
شهرک نشینان متعصب یهودی با همراهی پلیس اسرائیل همزمان با جشن‌های یهودیان موسوم به عید العرش به مسجد الاقصی یورش بردند. اداره بنیاد‌های اسلامی بیت المقدس در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ۳۳۱ شهرک نشین از ساعات صبح به صورت گروهی و تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
ده ها نفر از شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با چراغ سبز نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به منظور تسهیل یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی یک پل معلق به طول ۲۰۰ متر می سازد.
گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی نسبت به تکرار تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط هشدار دادند.
برای نخستین بار پس از سال ۱۹۶۷ نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان اجازه دادند تا از طرف باب الاسباط به مسجد الاقصی یورش ببرند.
شهرک‌نشینان صهیونیست به مناسبت «احیای سالروز تخریب معبد» با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی تعرض کردند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس به موافقت رژیم صهیونیستی با تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی طی روزهای شنبه و یکشنبه آینده واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ