شهرک نشینان اسرائیلی به شهرهای فلسطینی در کرانه باختری اشغالی حمله کردند و ساختمان‌ها و خودروها را به آتش کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ادامه فشارهای صهیونیست‌ها علیه اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم، تدابیر اعتصابی اسرا همچنان ادامه دارد.
در شرایطی که مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی دست شهرک نشینان را برای حمله به فلسطینیان باز گذاشته‌اند؛ آنها حملات برنامه ریزی شده علیه مساجد، مدارس و مخازن آب انجام می‌دهند.
شهرک‌نشینان صهیونیست ظهر امروز در اقدامی وحشیانه با یورش به روستای ترمسعیا در نزدیکی رام الله (مرکز کرانه باختری) اقدام به آتش زدن خودروها و منازل فلسطینیان کردند.
یک عضو ارشد جهاد اسلامی در سخنانی تاکید کرد که اگر تل آویو به ایران حمله کند، جان شهرک نشینان در خطر قرار خواهد گرفت و ما به زودی نبرد با رژیم صهیونیستی را تجربه خواهیم کرد.
شهرک‌نشینان صهیونیست با حمله به فلسطینیان ساکن نابلس، دو تن از آنان را زخمی کردند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.
صهیونیست‌ها به شدت از حملات موشکی مقاومت به وحشت افتاده و به شهرک نشینان اعلام کرده اند که در منازل خود بمانند.
صهیونیست‌ها به شدت از حملات موشکی مقاومت به وحشت افتاده و به شهرک نشینان اعلام کرده اند که در منازل خود بمانند.
شهرک‌نشینان صهیونیست به خانه‌های فلسطینیان در الخلیل حمله کردند.
منابع فلسطینی از حمله شهرک نشینان به فلسطینی ها در کرانه باختری خبر دادند.
هلال احمر فلسطین از مجروحیت دست کم ۳۱ فلسطینی در جریان حمله نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان در جنوب نابلس خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین مصداق بارز تروریسم ساختاری و دولتی اسرائیل است.
شهرک نشینان صهیونیست به منازل شهروندان فلسطینی در شهرک حواره در جنوب نابلس اشغالی حمله و به شهروندان فلسطینی در دره اردن تعرض کردند.
شهرک نشینان اسرائیلی پس از حمله به روستای بورین در جنوب نابلس دو خودروی فلسطینی را به آتش کشیدند.
با تصمیم جدید کابینه راستگرایان افراطی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، شمار بیشتری از شهرک نشینان صهیونیست از این پس می توانند با خود سلاح حمل کنند.
رسانه های صهیونیست از حمله شهرک نشینان صهیونیست به «ایتمار بن گویر» وزیر تندروی صهیونیست درپی عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی خبر دادند.
جوانان فلسطینی با یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان شعفاط و جنین مقابله کردند و منابع محلی از زخمی شدن یک کودک فلسطینی در حمله شهرک نشینان با سنگ در شهر الخلیل خبر دادند.
منابع محلی با انتشار تصاویری از زخمی شدن یک دختر بچه یک و نیم ساله فلسطینی در حملات صهیونیست ها خبر دادند.
منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده شهرک نشینان با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف الخلیل به ویژه منطقه باب الزاویه خبر دادند.
منابع فلسطینی از حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در مناطق جبل المکبر و سلوان در قدس اشغالی خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و همزمان با آن حملات موشکی سرایا القدس به قدس اشغالی خبر می دهند.
رژیم صهیونیستی هر بار با حمله به غزه به دنبال تحقق امنیت پوشالی برای شهرک نشینان اطراف غزه و به طور کلی صهیونیستها است؛ اما آنچه برای آنها به ارمغان می آورد، موشک و ناامنی است.
در حالی که از صبح امروز بازداشت گسترده اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری آغاز شده، محافل صهیونیستی اذعان کردند که گنبد آهنین در حمایت از اراضی اشغالی باز هم ناکام مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ