فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از تخلیه شهرک «کوهسار» فیروزکوه به دلیل خطر سیل خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها برای فردا جمعه، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، جمعه بازار فیروزکوه تعطیل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها از تخلیه ۳ مدرسه پلیس فرانسه در چند شهر این کشور به‌دلیل دریافت تهدیدات تروریستی خبر می‌دهند.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تخلیه زندان رجایی‌ شهر در استان البرز که از روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد آغاز شده بود، روز شنبه ۱۴ مرداد، رسما به پایان رسید.
البرز پس از تخلیه کامل زندان رجایی‌شهر کرج و انتقال زندانیان از این مرکز که در منطقه شهری کرج قرار گرفته بود؛ حالا استاندار البرز از تصویب انتقال زندان قزلحصار خبر داد.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
پس از انتقال و خروج زندانیان از این ندامتگاه، در حال حاضر زندان رجایی شهر که در یکی از بهترین نقاط استان البرز قرار دارد از زندانی تخلیه و تعطیل شده است.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
هزاران نفر از ساکنان شهر پکن به دلیل نگرانی از پیامدهای طوفان شدید مجبور به تخلیه منازل خود شدند.
رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس بررسی‌ها، یک سوم از ساختمان‌ها از لحاظ سازه‌ای ناایمن شناسایی شدند و پیشنهاد قوه قضاییه تخلیه و تعطیلی این ساختمان‌ها بود.
حیدری منش یادآور شد: احتمال بالا آمدن آب در دیگر مسیل‌ها و رودخانه‌های شهری و روستایی وجود دارد، لذا تقاضا می‌شود شهروندان نسبت به ترددهای درون و برون شهری و توقف حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها اجتناب کنند.
شهر هالیفاکس در شرق کانادا، اواخر روز یکشنبه پس از آتش‌سوزی جنگلی که باعث تخلیه و قطع برق شد، وضعیت اضطراری محلی اعلام کرد.
قطر و آمریکا موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با بازگشت شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به شهرک تخلیه شده حومش را محکوم کردند.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
وزارت کشور صربستان از تخلیه ۱۱۵ مدرسه در شهر بلگراد به دنبال دریافت گزارش هشدار «بمب‌گذاری» خبر داد.
اصفهان- سرپرست اداره‌ حفاظت از محیط زیست شاهین‌ شهر و میمه از دستگیری و برخورد قانونی با فرد متخلفی که فاضلاب صنعتی حاوی مواد نفتی را در حریم جاده‌های این شهرستان تخلیه می‌کرد، خبر داد.
آتش سوزی شدید در جنگل‌های کورگان روسیه باعث تخلیه این منطقه توسط مردم شده است.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری تمرین میدانی آمادگی مقابله با حوادث احتمای نمایشگاه کتاب خبر داد.
ارتش روسیه اغلب شهر‌ها در منطقه زاپوریژیا را تصرف کرده‌اند، اما مرکز این منطقه یعنی شهر زاپوریژیا که در شمال شرق شهر اندرهودار است همچنان تحت کنترل نیرو‌های اوکراینی است.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
صدها نفر از مردم کره جنوبی مجبور به تخلیه خانه هایشان به خاطر آتش سوزی شدند که بخش هایی از یک شهر ساحلی شرقی را سوزاند و ده ها خانه را ویران کرد.
ایالات متحده به اوکراین توصیه کرده است که با تخلیه شهر باخموت برای ضدحمله به نیروهای روسیه آماده باشد.
طبق این گزارش، آنکارا برای پاسخ به خواسته‌هایش ضرب‌الاجل تعیین کرده است و درصورت برآورده نشدن این خواسته‌ها عملیات نظامی در شهرهای منبج، عین العرب و تل رفعت انجام خواهد داد.
مقامات اوکراین می‌گویند در پی آسیب جدی به زیرساخت‌های انرژی این کشور، احتمال خاموشی کامل پایتخت و تخلیه ۳ میلیون ساکن این شهر وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ