کارلوس کی‌روش از تقابل با سنگال خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
یحیی توره به دنبال مربیگری در لیگ برتر انگلیس است و معتقد است کاری که تازه به عنوان کمک مربی در استاندارد لیژ شروع کرده، در این مسیر به او کمک خواهد کرد.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
پدر لیونل مسی با خوان لاپورتا، رییس بارسا ملاقات کرد تا درباره بازگشت او به بارسا حرف بزند. او بعد از این جلسه تاکید کرد: «مسی دوست دارد برگردد.»
زیدآبادی گفت: هرچند لاریجانی امروز قدرت مستقیم ندارد، ولی آن‌قدر هم از محوریت قدرت دور نیست که برای جریان‌های تندرو خطری به شمار نیاید.
مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
مدافع پرتغالی پس از ترک سیتی از در پشتی و بدون اینکه کسی دقیقا بداند چه بین او و گواردیولا گذشته، با بایرن به اتحاد بازمی‌گردد.
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
به نظر می‌رسد بحث حضور سردار آزمون در گالاتاسرای جدی نیست.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
سیدعلیرضا ابراهیمی، با گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند به استقبال جدال حساس با پرسپولیس رفت.
رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره ادامه همکاری با فوق ستاره آرژانتینی به صحبت پرداخت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
شجاع خلیل‌زاده به دنبال جلب اعتماد دوباره کارلوس کی‌روش و بازگشت به قلب دفاع تیم ملی در بازی با ولز است.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سنگال گفت تصمیمش برای استفاده از نوپرت به عنوان سنگربان اول درست بوده و او در قطر گلر اول هلندی‌ها است.
یک نشریه انگلیسی می‌گوید داوید دخیا، سنگربان منچستریونایتد، با مدیر برنامه‌هایش ژرژ مندس قطع همکاری کرده است. مندس مدیریت برنامه‌های کریستیانو رونالدو را بر عهده دارد.
انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، بار دیگر شایعات برکناری دیه‌گو سیمئونه در صورت ناکامی در فصل جاری را رد کرد.
کاپیتان سرشناس تیم ملی فوتسال ایران برای کسب قهرمانی این دوره جام ملت های آسیا، انگیزه های خاصی دارد.
در دیدار با سنگال تا حدودی مشخص می‌شود در تفکرات کی‌روش چه می‌گذرد، آیا او به دنبال ایجاد ثبات در ترکیب است یا اینکه می‌خواهد بازیکنان جدیدی را محک بزند؟
سرمربی اسبق استقلال به بیان خاطره جالبی از دروازه‌بان و کاپیتان تیمش در آن مقطع پرداخت.
سرمربی اسبق استقلال به بیان خاطره جالبی از دروازه‌بان و کاپیتان تیمش در آن مقطع پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ