رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم توازن سفر‌های خارجی حسن روحانی، مصداق کاملی از این بی‌اعتنایی نسبت به کشور‌های غیر غربی بوده است. اتفاقی که در مورد کشور‌های آفریقایی شرایط به مراتب بدتری داشته و بی‌شک از نوع نگاه استعمارزده دولت سابق نشئت گرفته است. رئیس دولت سابق، از ۵۵ سفر خارجی خود، هیچ‌گاه ایران را به مقصد یکی از کشور‌های آفریقایی ترک نکرده و عمده تمرکز خود را روی اروپا و آمریکا نهاده بود.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از مخالفت مصر با درخواست آمریکا برای بستن حریم هوایی خود به روی جنگده‌های روسی خبر داد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
بازیکنان لیدز از هواداران این تیم عذرخواهی کردند که دیشب قبل از شروع دیدارشان مقابل بورنموث به تشویق‌های آنها بی‌اعتنایی کردند.
رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام فرمودند: شعار امسال حساس و مهم است. شعارهای اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.
مربی سابق جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، می‌گوید او چند سال پیش که در ناتینگهام فارست بازی می‌کرد به پیشنهاد منچستریونایتد برای جذب او بی‌اعتنایی کرد و سرانجام راهی آلمان شد.
هواداران منچستریونایتد معتقد هستند که هری مگوایر، مدافع انگلیسی، به گلیزرها بی‌اعتنایی کرده و از این موضوع بسیار خوشحال هستند.
یک روز تصمیم گرفتم خیلی جدی با او صحبت کنم تا شاید مشکل‌مان حل شود، اما بازهم به من بی‌اعتنایی کرد و جواب درستی نداد تا اینکه روز حادثه و زمانی که دختر کوچک‌مان در اتاق خواب بود با او بحث کردم و در اوج عصبانیت گلویش را فشار دادم تا اینکه خفه شد. بعد از چند دقیقه که به خودم آمدم از ترس تصمیم گرفتم جسد همسرم را تکه‌تکه کنم بعد با ماشینم به بیابان‌های سمنان بردم و همانجا دفن کردم.
مادر نیکولو زانیولو با انتقاد از دو باشگاه میلان و تاتنهام گفت پسرش بعد از مشکلاتی که با رم پیدا کرد حاضر بود با دستمزد کمتر به یکی از این دو تیم منتقل شود ولی با بی‌اعتنایی آن‌ها مواجه شد.
کایل واکر دیشب در تونل ورزشگاه البیت جنگ لفظی‌ای که با کیلیان امباپه آغاز کرده بود را ادامه داد و با بی‌اعتنایی کامل به ستاره فرانسوی خبرساز شد.
یحیی گل محمدی که علاقه زیادی به شیوه بازی او به عنوان مهاجم دارد با توجه به جای خالی لیست این تیم برای جذب بازیکن آزاد خواستار عقد قرارداد دوباره باشگاه با آل کثیر شد.
به نظر می‌رسد آن زن در دو راهی مانده؛ استقبال از رئیس‌جمهور و به جان خریدن تهدیدهای ضدانقلاب یا پا گذاشتن روی خوی مهربان و میهمان‌نواز کردی و بی‌اعتنایی به میهمان دولتی و در عوض تأمین امنیت خویش.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، در اولین برخورد با کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه معروف به وضوح به او بی‌اعتنایی کرد.
بی‌اعتنایی ورزشکاران ایرانی به سرود ملی؛ آیا این راه اعتراض است؟
راه برون‌رفت از وضعیت کنونی، بی‌اعتنایی به خواسته‌های معترضان، کوچک شمردن دامنه آن و تلاش صِرف در جهت «جمع کردن» آن با تدابیر امنیتی و پلیسی به هر قیمتی نیست.
بی‌اعتنایی بازیکنان آرسنال در دیدار امشب این تیم مقابل آیندهوون که به شکست 2-0 توپچی‌ها منجر شد هواداران را عصبانی کرده است.
با وجود انتقادهای تعدادی از ستاره‌های سابق منچستریونایتد از تن‌هاخ به خاطر بی‌اعتنایی به کاسمیرو، او می‌‌گوید از شرایط خود در این تیم و از سرمربی‌اش کاملا راضی است.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به جیمی کاراگر پیش از دیدار برابر لیورپول توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
بی‌اعتنایی کریستیانو رونالدو به جیمی کاراگر، یکی از کارشناسان برنامه پخش زنده دیدار منچستریونایتد و لیورپول، از صحنه‌های جالب پیش از شروع این دیدار بود.
منچستر یونایتد دومین بازی فصل را هم واگذار کرد. این شکست با حاشیه‌ای دیگر از درگیری رونالدو سرمربی هلندی تیم همراه بود.
مدیران منچستریونایتد حتی یک نفر از بازیکنان مورد نظر رالف رانگنیک را نیز در فصل تابستان جذب نکردند.
مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: به خاطر حقوق مردم و منافع بلندمدت کشور به تهدید‌ها و ضرب‌الاجل‌های توخالی بی‌اعتنایی شد تا امتیازات کلیدی به دست آوریم.
امروز مطالبی همچون حباب سکه چقدر شد؟، مجمع دسبحا ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، بی‌اعتنایی بازار اجاره به مصوبه سران قوا، بانک مرکزی از موضع خود کوتاه آمد، عامل رکود معاملات بازار سرمایه چیست؟، ریسک بالا عامل بی‌پولی در بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ