کاپیتان سرشناس تیم ملی فوتسال ایران برای کسب قهرمانی این دوره جام ملت های آسیا، انگیزه های خاصی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیام نیازمند در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا رقابت جذاب و سختی را در لیگ شروع خواهد کرد.
دومینیک لیواکوویچ، گلر کرواسی در جام جهانی، با فنرباغچه ترکیه به توافق نهایی رسید. سال گذشته گفته می‌شد بایرن مونیخ او را می‌خواهد.
سیدحسین حسینی انگیزه زیادی برای دربی پایتخت دارد، او اگر مثل دربی‌های 93 و 96 عمل کند، تیمش را به جام قهرمانی خواهد رساند.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل لستر از عملکرد ارلینگ هالند که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد و گفت تعویض‌های او در اواخر بازی کار سیتی را دشوار کرده بود.
او می‌خواهد اولین مربی انگلیس بعد از فصل 04-2003 باشد که یک قهرمانی در این جام را تجربه می‌کند
فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
به بهانه دیدار حساس امشب پورتو و اسپورتینگ لیسبون، مهدی طارمی و تقابل هایش به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.
ارلینگ هالند می‌گوید به دست آوردن توپ طلا یکی از هدفهای بلندمدت او است ولی در حال حاضر همه تمرکزش را به جوایز انفرادی نخواهد داد و به فکر موفقیت تیمش خواهد بود.
ووت وخهورست، ستاره جدید منچستریونایتد، می‌گوید وقتی بعد از جام جهانی قطر مدیران این باشگاه انگلیسی با او تماس گرفتند باورش نمی‌شد مدیران یونایتد پشت خط هستند.
یکی از خبرنگاران عمان ضمن انتقاد از عملکرد برانکو ایوانکوویچ در نخستین دیدار در جام خلیج فارس، او را به کم کاری و تلاش برای جدایی از عمان متهم کرد!
یکشنبه دو هفته پیش برای لیونل مسی کسب جایزه بهترین بازیکن جام جهانی کمترین اهمیت را داشت و او بی‌تاب بالابردن کاپ قهرمانی جام جهانی بود.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
بارسا تمرکزش را روی اوناحی گذاشته تا بلکه بتواند او را در ژانویه به خدمت بگیرد.
پدرو سپولودا خبرنگار پرتغالی می‌گوید اولویت رونالدو پول نیست و او می‌خواهد در باشگاهی بازی کند که شانس حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به او بدهد.
نیرو‌های امنیتی در جریان دیدار فرانسه و تونس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک جیمی‌جامپ پرانرژی را که با در دست داشتن پرچم فلسطین در زمین دوید و حرکات آکروباتیک انجام داد، بازداشت کردند. او قبل از ورود نیرو‌های امنیتی به زمین، چند پرش آکروباتیک انجام داد. یکی از بازیکنان تونس ظاهراً از مقامات امنیتی می‌خواهد که با او راحت رفتار کنند. تونس با وجود پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه از دور رقابت‌ها کنار رفت.
پائولو دیبالا برخلاف اخبار مایوس کننده‌ای که پس از مصدومیت پیرامون او وجود داشت سرانجام خود را به رقابت‌های جام جهانی قطر رساند.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
مدافع تیم ملی می‌گوید هدفشان صعود از مرحله مقدماتی جام جهانی است.
کاپیتان استقلال این روزها شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کند؛ او امیدوار است تیمش قهرمان سوپرجام شود و همراه تیم ملی به جام جهانی برود.
طبق ادعای میرر، رونالدو که می‌خواهد در بهترین فرم بدنی به جام جهانی برسد، در گفت‌وگوی خصوصی که اخیرا با تن هاخ داشت، از او عذرخواهی کرده است.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ