لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.
دلیل اصرار بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا اعتقاد ژاوی است. او می گوید برناردو همان مهره ای است که بارسا برای قهرمانی در چمپیونزلیگ کم دارد.
کوین آونز از دلیل تصمیم WWE به اعطای عنوان قهرمانی به او به جای رینز و رالینز پرده براشت.
تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، معتقد است که لیونل مسی با آرامش خاطر قرار است در این تیم درخششی باورنکردنی داشته باشد.
طبق ادعای منابع ایتالیایی، لوچانو اسپالتی منتظر یوونتوس است و به همین دلیل قصد مربیگری در خارج از ایتالیا را ندارد. او به پیشنهاد الاهلی نیز پاسخ رد داده است.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید جشن قهرمانی سه‌گانه شاید دیگر تکرار نشود و به همین دلیل او از رفتارهایش پشیمان نیست.
نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو و دارنده دو مدال طلای جهان به دلیل مصدومیت در جام مِیجی شرکت نخواهد کرد، اما ژاپنی‌ها طبق قانون انتخابی‌شان این فرصت را به او دادند که شانس خود را در پلی‌آف برای رسیدن به دوبنده تیم ملی امتحان کند.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد برکناری آرش برهانی از آکادمی باشگاه ارتباطی با مصاحبه او علیه مشکلات ندارد.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.
قهرمان سه دوره تنیس ویمبلدون که به دلیل کلاهبرداری در بریتانیا زندانی شده و پس از هشت ماه با حکم آزادی مشروط به آلمان دیپورت شده، در مصاحبه تلویزیونی آلمان توضیح داد که تجربه زندان او را باهوش‌تر و خاکی‌تر کرده است.
کریستیانو رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد برابر استون‌ویلا غایب بود و مربی هلندی شیاطین سرخ، دلیل آن را بیماری عنوان کرد.
کریم بنزما در بازی روز گذشته رئال برابر خیرونا هم غایب بود و رئال با تساوی 1-1 متوقف شد. در رادیو مارکا دلیل غیبت او را در پیش بودن جام جهانی می دانند.
سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا عنوان کرد، به این دلیل که بار کاری روی او زیاد بوده است فراموش کرده شماره ورزشکار را به محل مسابقات بیاورد.
رييس فدراسيون كشتى با عصبانيت شديد از آزادكار وزن ٨٦ كيلو، دليل قهرمان نشدن ايران در اسپانيا را او معرفى كرد.
علی ارسلان مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان را به سینه زد اما با پرچم صربستان! این کشتی‌گیر ایرانی به دلیل عدم اعزام به رقابت‌های بین‌المللی مهم، مهاجرت کرد و اشک‌های او معنای خاص و دردناکی داشت
عثمان دمبله زیر نظر ژاوی تبدیل به بازیکنی متفاوت شده و حالا می توان گفت که او 140 میلیون یورو ارزش دارد.
عبدالقادر سعید، خبرنگار مصری در صفحه اش نوشت: رفتن سواریش از الاهلی ۱۰۰ درصد است. امیدوارم سرمربی جدید الاهلی نام بزرگی باشد. البته کی روش نباشد، چون او فلسفه فکری ندارد.
ساموئل اومتیتی که در جام جهانی 2018 با فرانسه قهرمان جهان شد، به زودی بارسا را به مقصد لچه ترک خواهد کرد. در بارسا هواداران او را یکی از دلایل جدایی لیونل مسی می دانند.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.
فرهاد مجیدی در لحظه دریافت مدال قهرمانی لیگ از دست مصطفی آجورلو به شدت احساسی شد و اشک هایش درآمد اما این گریه ادامه دار شد و روی شانه های بیژن طاهری تداوم داشت. برخی می‌گویند دلیل گریه مجیدی تصمیم او برای جدایی است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ