سیدعلیرضا ابراهیمی، با گلی که مقابل تراکتور به ثمر رساند به استقبال جدال حساس با پرسپولیس رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان استقلال در انتظار تصمیم جواد نکونام درباره خودش است؛ او می‌خواهد در تیمی باشد که بتواند بازی کند.
تسنیم نوشت: لیلا کریمی خواهر علی کریمی گفته است اولین بار برای خرید تیم سپیدرود، از من خواست به بانک بروم و دسته‌چک بگیرم. برادرم بود و به او علاقه داشتم برای همین پذیرفتم، ولی او از اول می‌دانست می‌خواهد چه کار کند وگرنه می‌توانست دسته‌چک خودش را استفاده کند.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
در صورت ادامه همکاری یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس، او می‌تواند به شکست رکورد 24 علی پروین در این تیم فکر کند.
قهرمان‌پور معتقد است که مساله پناه‌جویان سوری در ترکیه، مساله سرنوشت‌سازی در انتخابات پیش رو است و اردوغان علاقه‌مند است که بتواند با وعده تفاهم با سوریه برای حل این مساله، در انتخابات هفته آینده توفیق بیشتری کسب کند. او می‌گوید: این نشست بی‌ارتباط با انتخابات ترکیه نیست. هم رجب طیب اردوغان می‌خواهد از این نشست به نفع خودش در انتخابات هفته آینده استفاده کند، هم روسیه علاقه‌مند است که به برنده شدن اردوغان در انتخابات پیش رو کمک کند.
شاید عدم فعالیت گسترده‌اش در فضای مجازی در آن برهه خاص که قرار بر انتخاب سرمربی بود، کمک شایانی به امیر کرد تا پس از حذف یکی، دو چهره مدعی از‌جمله علی دایی و یحیی گل‌محمدی، نیمکت تیم ملی به او سپرده شود. قلعه‌نویی فعلا فرصت دارد تا تیم را آن‌طورکه خودش می‌خواهد ارنج کند و نشان دهد انتقاداتی که از کارلوس کی‌روش در گذشته می‌کرده چندان بی‌اساس نبوده است.
مصطفی یک مرد ۴۰ ساله در یک مغازه سلمانی در یکی از محله‌های استانبول می‌گوید: «اردوغان دوست دارد طوری رفتار کند که دلسوزی دیگران را جلب کند. حالا که نارضایتی از او زیاد است، می‌خواهد طوری رفتار کند تا نظر مردم را از عملکردش پرت و محبت طلب کند. تمام این داستان بیماری هم برای پرت کردن حواس مردم از عملکرد بد اقتصادی اوست. سال گذشته ترکیه رکورد تورم را در تاریخ خودش شکسته است. اما اردوغان باز هم می‌خواهد در قدرت بماند.»
در هر صورت آقای بهروز عطایی از آقای امیر غفور برای حضور در تیم ملی دعوت کردند، دو نوبت هم از ایشان دعوت کردند، ولی ایشان نیامدند. در هر حالی امیر غفور یکی از ستاره‌های والیبال ایران است و از سرمایه‌های والیبال ایران محسوب می‌شود. این هم تیم ملی هست، تیم ملی ۱۶ یا ۲۰ بازیکن می‌خواهد که وارد رقابت با هم و وارد رقابت‌های جهانی شوند. تیم ملی والیبال ما سال بسیار سختی دارد. این تصمیم خود امیر غفور بود که به تیم ملی نیاید و این تصمیم از طرف خودش بود، چون بهروز عطایی او را دعوت کرد. تصمیم امیر غفور به نیامدن بود.
من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
صحبت که می‌رسد به روز حادثه صدایش کمی لرزان می‌شود: «روز قبل از پیدا شدن جسد خواهرم بود که شوهرش با داماد دیگر خانواده‌مان تماس گرفته و گفته بود از خانه بیرون آمده و در گردنه لواسان است. بعد گفته بود دیگر این زندگی فایده‌ای ندارد و می‌خواهد خودکشی کند. دامادمان سعی کرده بود او را آرام کند و می‌خواست با او حرف بزند. گفته بود گوشی را به مهین تاج بده. اما همان موقع تلفن را قطع کرده و دیگر نه خودش پاسخ تلفن ما را داد و نه خواهرم.»
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
هندرسون می‌گوید این که آیا پادشاهی سعودی قادر به تامین مالی این پروژه خواهد بود یا خیر به قیمت نفت نیز بستگی دارد. او می‌گوید که قیمت هر بشکه نفت در حال حاضر کم‌تر از ۸۰ دلار است و اشاره می‌کند که ممکن است پادشاهی سعودی برای تامین مالی کلان پروژه‌های ملی خود به قیمت نفت بیش از ۱۰۰ دلار بازای هر بشکه نیاز داشته باشد.
فرض محال اینکه یحیی اخراج شود؛ آیا گزینه مناسبی برای جانشینی او وجود دارد؟ در ایران که نه. با این حال، همکاری با یک مربی خارجی از میانه‌های فصل هم ریسک خاص خودش را دارد و او می‌تواند هر بهانه‌ای برای نتیجه‌نگرفتن احتمالی‌اش بیاورد.
فده والورده می گوید که جام باشگاه های جهان برای او و رئال اهمیت بالایی دارد و هشتمین جام خودش با پیراهن این باشگاه را می خواهد.
حسین مرعشی گفت: به آقای خاتمی در سیاست ۱۵ می‌دهم؛ حداقل جناح خودش را خوب حفظ کرد. آقای هاشمی، چون خیلی متکی به خودش بود، کار تیمی نمی‌کرد یعنی من که خیلی به آقای هاشمی هم به لحاظ فکری، هم به لحاظ خانوادگی و هم به لحاظ سیاسی نزدیک بودم؛ حتی ما نمی‌دانستیم ایشان یک برگی را که دارد بازی می‌کند برگ بعدی‌اش چیست و چه‌کار می‌خواهد بکند. ولی آقای خاتمی کار جمعی می‌کرد و من نمره بیشتری به او می‌دهم.
زن گفت: من خیلی تنها بودم، شوهرم من را دوست ندارد و حالا هم با شکایتش می‌خواهد وادارم کند که مهریه‌ام را ببخشم تا طلاقم بدهد، اما من می‌دانم او به خاطر خودش شکایت کرده و از کار من ناراحت نیست.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
در فوتبال مدرن مربیان بزرگ یا خودشان اصول روان‌شناسی را بلد هستند و از آن بهره می‌برند یا یک روان‌شناس مجرب در کنارشان هست. کارلوس از این قاعده مستثنا نیست و به‌خوبی تیم و اطراف تیم را کنترل می‌کند. حضور در جام جهانی برای او مهم است؛ اما نه حضوری که اعتبار چندین‌ساله خودش را خدشه‌دار کند. او حضوری آبرومند می‌خواهد
متهم برای دفاع از خودش به جایگاه رفت و ضمن رد اتهامش گفت: من اتهام قتل عمد را قبول ندارم. مستندات پزشکی من موجود است. من شروع کننده این درگیری نبودم و حمله نکردم. برای دفاع از خودم و، چون حس کردم مهدی می‌خواهد مرا بکشد از توی جیبم به سختی چاقویم را بیرون آوردم و به او ضربه زدم. باور کنید آنقدر حالم بد بود که فقط می‌خواستم درگیری تمام شود اصلاً فکر نمی‌کردم زنده بمانم. مطمئن هستم که اگر من نمی‌زدم، او من را می‌کشت.
اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.
مهدی قایدی باید تکلیفش را با خودش روشن کند که می‌خواهد به استقلال بیاید یا خیر؛ استقلال کماکان از این بازیکن استقبال می‌کند چون او فرزند و اعتبار باشگاه استقلال است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ