رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره ادامه همکاری با فوق ستاره آرژانتینی به صحبت پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
کیلیان امباپه و ناصر الخلیفی امروز در کمپ ورزشی پی اس جی دیدار کردند و همه چیز نشان می دهد او قراردادش را تمدید خواهد کرد.
ستاره فرانسوی نمی خواهد هیچ کدام از مزایای مالی ماندن در پاریس را از دست بدهد.
تیم فوتبال پی اس جی تمرینات خود را برای آغاز دیدارهای پیش فصل ادامه می دهد
تکلیف کیلیان امباپه قطعا تا قبل از 20 مرداد روشن خواهد شد و او حداقل تا 12 روز دیگر باید یک تصمیم نهایی در مورد آینده اش بگیرد. دیروز در تمرین فاصله بین الخلیفی و امباپه اشکار بود.
ناصر الخلیفی تاکید کرد که هیچکدام از اعضای پاری سن ژرمن بزرگتر از این باشگاه نیستند؛ اظهارنظری که بسیاری آن را طعنه به کیلیان امباپه برداشت کردند.
دستیار سابق ناصر الخلیفی شکایت جدیدی را علیه رئیس باشگاه پاری سن ژرمن ترتیب داده است.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، که اخیرا به اتهام ربودن یک تاجر فرانسوی مورد بازخواست قرار گرفته می‌گوید دشمنانش علیه او یک هجمه تمام‌عیار رسانه‌ای به راه انداخته‌اند.
رئالی‌ها سیاست انتظار برای خرید امباپه به عنوان بازیکن آزاد را در پیش گرفته اند و این بهترین استدلال آن‌ها برای شرایط فعلی است. در سمت مقابل ناصر الخلیفی هم خوب می‌داند که هر روز که به پایان قرارداد ستاره فرانسوی نزدیک‌تر می‌شویم، ارزش او در بازار نیز کمتر می‌شود.
رئیس پاری سن ژرمن که متهم به ربودن و شکنجه تاجر فرانسوی-الجزایری، طیب بن عبدالرحمن، در سال 2020 است، دیروز خانه‌اش مورد بازرسی پلیس فرانسه قرار گرفت.
ناصر الخلیفی، در مصاحبه اختصاصی با لوپاریزین، گفت کیلیان امباپه فقط 2 هفته برای تمدید قراردادش وقت دارد و بعد از آن درهای خروج به روی او باز است.
لیونل مسی هدیه‌ای را که از ناصر الخلیفی دریافت کرد به نیمار داد و او در یک حراجی به نفع کودکان محروم آن را به حراج گذاشت.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هری کین را جذب کند و او را بهترین جانشین برای کیلیان امباپه می داند.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از قهرمانی این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ابراز خوشحالی کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، از هواداران سرسخت اشرف حکیمی، ستاره مراکشی این تیم است و به دستور او ماندگار شدن حکیمی در پاریس قطعی شده است.
ناصر الخلیفی تایید کرد که کریستوف گالتیه حتی در صورت ناکامی پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان نیز در پست خود خواهد ماند.
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اتهام پرداخت رشوه تبرئه شده است.
ناصر الخلیفی قطری مالک باشگاه پاریسن‌ژرمن می‌گوید به حضور بازیکنانش لیونل مسی و کیلیان امباپه در فینال جام جهانی افتخار می‌کند.
ناصر الخلیفی، رئیس متمول پاری سن ژرمن، مدعی شد لیونل مسی از حضور در این باشگاه خوشحال است.
ناصر الخلیفی دوست دارد امشب فرانسه به خاطر امباپه قهرمان جهان شود ولی به خاطر لیونل مسی از قهرمانی آرژانتین نیز خوشحال خواهد شد. او می گوید کاش جام به هر دو بازیکن می رسید.
ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، اطمینان دارد که لیونل مسی به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن به سه تیم بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس درباره برنامه های سوپرلیگ طعنه زد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه PSG در گفتگویی کوتاه با خبرگزاری تک اسپورت بریتانیا اعلام کرده که رفتار دنیا با قطر درباره میزبانی جام جهانی توسط این کشور عادلانه نیست.
ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، در یک مصاحبه از آنچه دیروز در دیدار او با فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید و رئیس سوپرلیگ اروپا، گذشته بود خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ