وسلی اسنایدر از اینکه منچستریونایتد قصد دارد ووت وخهورست را جانشین رونالدو کند، ابراز تعجب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، در نشست خبری پیش از دیدار با یونایتد گفت تیمش به جذب جانشین هری کین نیازی ندارد و در واقع با ترافیک بازیکن روبرو است.
به نظر می‌رسد که دوران خودرو‌های با قابلیت پرواز نزدیک‌تر می‌شود، اما در این مسیر چالش‌های بزرگی باقی مانده که باید حل شوند.
بارسلونا به ایلکای گوندوگان قول داده که در ثبت قراردادش مشکلی وجود نداشته و او فصل آینده را بدون مشکل آغاز خواهد کرد. اما آیا بارسا به راحتی قادر به ثبت قرارداد این ستاره خواهد بود؟
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی به انتقاد از شرایط برگزاری مسابقه تیمش برابر ملوان پرداخت.
سرمربی هوادار تاکید دارد تیمش روز بدی مقابل استقلالی‌های آماده داشت.
وین رونی می‌گوید کریستیانو رونالدو واقعا قصد جدایی از یونایتد را داشت و با مصاحبه جنجالی‌اش به هدف خود رسید. رونی می‌گوید با این وجود کریستیانو همیشه اسطوره یونایتد خواهد بود.
سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام بابت برکناری آنتونیو کونته ابراز تاسف کرد.
علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی صحبت های جالبی را مطرح کرد.
اریک تن هاخ بعد از فتح جام اتحادیه به هواداران یونایتد اطمینان داد که این تازه شروع کار آنهاست.
سرمایه‌گذاری مالکان آمریکایی منچستریونایتد در یک تیم کریکت واقع در امارات هواداران یونایتد را خشمگین کرده و باعث شده آنها خانواده گلیزر را به بی‌توجهی به باشگاهشان متهم کنند.
مدیر برنامه‌های مارسل سابیتزر که از بایرن مونیخ به یونایتد ملحق شده خطاب به شیاطین سرخ گفت روحیات این هافبک اتریشی ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد ولی او یک اعجوبه واقعی است.
سرمربی آرسنال تاکید کرد که تیمش در بازی مقابل سیتی نتوانست از فرصت های خوبی که داشت استفاده کند.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر می‌گوید شیاطین سرخ حالا به یک تیم واقعی و متحد تبدیل شده‌اند.
جالب اینجاست که این اولین باری نیست که در اعلام خبر تعطیلی‌ها مشکل داریم، حدود ۱ ماه پیش درباره تعطیلی مربوط به آلودگی هوا در گزارشی نوشتیم که «واقعا تصمیم برای تعطیلی به‌موقع را هم ندارید؟» که حالا احتمالا باید تیترش را اینگونه اصلاح کنیم که «واقعا توانایی اعلام هیچگونه تعطیلی را ندارید»
بسیاری از افراد عاشق این هستند که روش‌ها و متد‌های جدید را امتحان کنند، نه به خاطر اینکه از پول خرج کردن بیزارند، بلکه می‌خواهند ببینند که کدام روش تاثیر بیشتری دارد.
بازیکن سابق تیم فوتبال سائوپائولو که تابستان گذشته با ۹۵ میلیون یورو از آژاکس به یونایتد منتقل شد، گفت: من در زاغه هایی بزرگ شدم که در واقع یک جهنم کوچک است.
ویدیویی که امروز از برخورد سرد برونو فرناندس و کریستیانو رونالدو در اردوی تیم ملی پرتغال منتشر شد واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.
کامران قاسمپور امشب نشان داد که چرا او را یکی از بهترین زیرگیرهای حال حاضر دنیا می نامند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از پیروزی برابر سپاهان به تمجید از قضاوت علیرضا فغانی پرداخت.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، کاسمیرو را بازیکن خوبی می داند ولی مطمئن نیست که او به کار یونایتد بیاید.
وسلی اسنایدر، ستاره سابق فوتبال هلند، شایعات هفته های اخیر در مورد کریستیانو رونالدو را واقعی نمی داند.
منچستریونایتد با ارائه نمایشی ضعیف و اشتباهات متعدد در فاز دفاعی، در 35 دقیقه ابتدایی دیدار امشب مقابل برنتفورد چهار گل دریافت کرد.
خودکشی مرد معتاد بعد از قتل‌عام خانوادگی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ