مربی پی اس جی تایید کرد که لیونل مسی با هدف نزدیک‌تر شدن به قهرمانی لیگ، بسیار باانگیزه تمرین کرده و فردا در ترکیب ثابت تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
محافظان با برخوردی تند اقدام به خارج کردن خبرنگار از مراسم کردند و در ادامه فرد دیگری که به‌نظر می‌رسید، در ابتدا گوشی تلفن همراه وی را ضبط و اقدام به ضرب و شتم و توهین‌های مکرر به او کردند.
سرمربی استقلال از اینکه تیم او نمی تواند در هفته پایانی برای قهرمانی بجنگد، ابراز تأسف کرد.
پپ گواردیولا از فرم بدنی خوب کوین دی‌بروینه گفت و اینکه فردا در مورد حضور او برابر لیدز تصمیم خواهد گرفت.
هیات مدیره استقلال فردا برای بررسی استعفای علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل مستعفی باشگاه، تشکیل جلسه خواهد داد.
رابی فاولر معتقد است که یورگن کلوپ باید در بازی فردا مقابل منچسترسیتی از لوئیس دیاز استفاده کند.
ممفیس دیپای از اینکه فرانکی دی‌یونگ به‌خاطر مصدومیت در بازی فردا برابر فرانسه غایب است، ابراز ناراحتی کرد و کنایه‌ای هم به او زد.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که ناراحتی ژوائو کانسلو از نیمکت‌نشینی را درک می کند ولی در این مورد با او صحبت‌های خوبی داشته است.
سخنگوی باشگاه فولاد واکنش عجیبی نسبت به استعفای سرمربی این تیم داشت.
مریم همسر مقتول در توضیح ماجرا به مأموران گفت: زمان حادثه من و همسرم در خانه تنها بودیم که فردی با عنوان مأمور سازمان آب و فاضلاب زنگ خانه‌مان را زد و به محض اینکه در را باز کردیم دو مرد جوان به طور وحشیانه وارد خانه‌مان شدند. محمود ابتدا خواست تا مانع ورودشان شود که به او شوکر زدند و روی مبل افتاد. پس از آن من را با تهدید به داخل اتاق بردند و جعبه جواهراتم را گرفتند. در آن لحظه همسرم قصد داشت با سر و صدا از همسایه‌ها کمک بخواهد که آن دو نفر به او شلیک کردند و بعد هم بسرعت فرار کردند.
مدیرعامل باشگاه نساجی با استعفای حمید مطهری از سرمربیگری این تیم مخالفت کرد.
سه تن از کادرفنی هوادار پیش‌تر پیراهن پرسپولیس را برتن داشته‌اند که در این بین داوود فنایی انگیزه ویژه‌ای برای جدال با پرسپولیس دارد.
هنگامی که فردی دچار افسردگی باشد، سطح انرژی در او کمتر از حد معمول است. در این شرایط اشتیاق و اشتها برای بسیاری از چیز‌ها از جمله غذا در او از بین می‌رود و در نتیجه تغذیه فرد دچار اختلال می‌شود
غضنفرآبادی می‌گوید: در این رویکرد، در ابتدا برای فرد خاطی، پیامک ارسال می‌شود و به او اخطار می‌دهیم و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او مثل امکان بهره‌بردن از سیستم بانکی کشور و... را از او می‌گیریم.
چاقی می‌تواند ۱۵ سال از طول عمر فرد را کم کرده و او را مستعد ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی تا ۵ برابر افراد عادی کند.
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
تجمع غیرطبیعی یا بیش از حد چربی در بدن، علاوه بر این‌که فرد را دچار اضافه وزن یا چاقی می‌کند، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز در او افزایش می‌دهد. در این اینفوگرافیک چند راه ساده را برای جلوگیری از چاق شدن می‌خوانید.
بحران دارو به اوج خود رسید؛ آن‌چنان‌که نمایندگان مجبور شدند وزیر بهداشت را به مجلس فرا بخوانند و او را درباره طرح دارویار مورد بازخواست قرار دهند؛ اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و در نهایت محمدباقر قالیباف تا ابتدای زمستان به وزیر فرصت داد تا بحران موجود را حل و فصل کند.
ایده راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره‌بار، ابتدا به ذهن «محمد ابراهیم‌خان امین‌السلطان» وزیر دربار قاجار و عضو دارالشورای کبری رسید. او ملقب به امین‌السلطان بود و با وجود بی‌سوادی، فردی زرنگ، باهوش و البته طماع در بین مردم و درباریان شناخته می‌شد.
رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
سرمربی ذوب آهن می‌گوید این تیم فردا، روز سختی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ