دریبل تماشایی جهانبخش در برابر ستاره رئال مادرید شروعی بر تغییر روند بازی به سود شاگردان کارلوس کی‌روش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که شغل‌هایی که فرد در تنهایی وظیفه خود را انجام می‌دهد، بدترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شوند.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
مهاجم با تجربه نساجی در آخرین دقایق دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد.
در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
جود بلینگام، هافبک بروسیا دورتموند از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد و برای هفته‌های پایانی بوندسلیگا آمادگی کامل ندارد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
دربی استانبول بین فنرباغچه و بشیکتاش در نیمه دوم با دو تصمیم جنجالی داوری همراه بود اما در نیمه دوم بشیکتاش با اینکه 10 نفره شده بود موفق شد چهار بار دروازه میزبان را باز کند.
از زمان شروع قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس، سابقه نداشته این تیم تا هفته بیست‌وسوم، به اندازه این فصل امتیاز از دست بدهد.
رژیم کتو مقدار زیادی چربی و مقدار اندکی کربوهیدرات دارد. طبق براوردها، این رژیم به ازای هر هزار کالری مصرفی، حدود ۲.۹ کیلو دی‌اکسیدکربن تولید می‌کند.
بدترین رژیم‌های کاهش وزن‌
لیست بدترین بازیکنان سال ۲۰۲۲ توسط مارکا اعلام شد.
نفر پنجم رنکینگ جهانی بدترین شروع خود را در تنیس طی سالیان اخیر تجربه کرده است.
در معاملات شب گذشته بورس وال‌استریت بدترین جلسه معاملاتی در سال 2023 را به ثبت رساند.
به جای اینکه هنگام خوردن در گوشی هوشمند خود سیر کنید، به وعده‌های غذایی خود توجه کنید و طعم‌ها را بچشید.
کائورو میتوما، ستاره ژاپنی برایتون، تخصص خاصی در زمینه دریبل زدن دارد و این مهارت را مدیون تحقیقاتی است که در دانشگاه انجام داده است.
با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ناتوانی بارسا در فعالیت در این بازار هواداران را به شدت نگران کرده است.
عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
با اینکه اغلب غذا‌های بین‌المللی به سلیقه ایرانیان خوش نمی‌آید، مواردی در آشپزی بین‌المللی است که می‌توان از نظر سلامتی مد نظر قرار بگیرد، مواردی که در بلندمدت از انواع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ, علیرغم اوت شدن این تیم بهترین عملکرد جام را در دریبل داشته است.
مسلم اولادقباد بازیکن تکنیکی تیم ملی فوتسال ایران که هرگاه اراده کرد، بازیکنان پیش روی خود را دریبل کرد، به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ