جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ, علیرغم اوت شدن این تیم بهترین عملکرد جام را در دریبل داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی با پوشیدن نسخه‌ای باز تولید شده از کیت مارادونا در جام جهانی آمریکا، دوباره به ال دیگو ادای احترام کرد
در انیمیشنی که باشگاه ناپولی به مناسبت قهرمانی این تیم در سری آ منتشر کرده دیه‌گو مارادونا جام قهرمانی را به تیم فعلی اهدا می کند.
ناپولی ۳۳سال بعداز جام با مارادونا، قهرمان سری آ شد
اسطوره فوتبال آلمان به قهرمان جام جهانی 2022 اتهام بزرگی زد.
یکی از برترین دریبل‌زن‌های جام جهانی شب گذشته با یک سوپرگل به استقبال تولدش رفت.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، می‌گوید دوست داشت جام قهرمانی جهان را از دستان دیه‌گو مارادونا می‌گرفت.
یک هوادار آرژانتینی، که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت، از تجربه خود در آن روز گفت.
یک هوادار آرژانتینی که بعد از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را بر دوش گرفت و در خلق یکی از عکس‌های تاریخی فوتبال نقش داشت از تجربه خود در آن روز گفت.
ماجرا به سال ۱۹۹۰ برمی‌گردد. جام جهانی در ایتالیا بود و در نیمه نهایی آرژانتین به میزبان خورد. بازی در کجا برگزار می‌شد؟ ورزشگاه ناپل! این هم یکی از آن شوخی‌های روزگار بود که با قهرمانان می‌کرد. مارادونا در آن زمان خدای ناپل بود و بخش اعظمی از مردم ایتالیا عاشقانه او را دوست داشتند. مارادونا قبل از بازی یک جنگ روانی راه انداخت و گفت خیلی از ایتالیایی‌ها طرفدار آرژانتین هستند.
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که در کسب سومین جام جهانی برای آلبی سلسته کمک کردند یاد کرد.
لیونل مسی رقابت توام با شرم خود با دیه‌گو مارادونا را به سود خود تمام کرد.
پسر دیگو مارادونا مدعی شد پدرش از پیروزی آرژانتین در فینال جام جهانی خوشحال خواهد شد.
بسیاری از فوتبال دوستان دنیا معتقدند لیونل مسی یکشنبه شب جام را بالای سر خواهد برد و با آرژانتین قهرمان جهان می شود تا به این ترتیب با مارادونا برابری کند.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با عبور از مارادونا، چهارمین بازیکنی است که بیشترین بازی‌ها را در تاریخ جام جهانی انجام داده است.
لیونل مسی در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل مکزیک موفق شد به دو رکورد دیگر دیه‌گو مارادونا دست یابد.
اولین بازی روز سوم جام را تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار خواهند کرد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی با فتح جام جهانی هم از مارادونا برتر نخواهد شد و تنها با او برابر می‌شود.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.
توپی که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 با دست وارد دروازه انگلیس کرده بود تا صحنه مشهور به دست خدا را خلق کند در یک حراجی به مبلغ 2.4 میلیون دلار فروخته شد.
ستاره سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است لیونل مسی در جام جهانی امسال باید مثل دیه‌گو مارادونا در جام جهانی 1986 باشد. او تاکید دارد که مسی تا فاتح جام جهانی نشود، نباید خودش را با مارادونا مقایسه کند.
لباس دیگو مارادونا در فینال جام جهانی 1986، به فدراسیون فوتبال آرژانتین داده شد.
ناپولی با تعویض‌های طلایی اسپالتی به هشتمین پیروزی متوالی خود دست یافت تا این تیم صدر جدول را از آتالانتا پس بگیرد.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ