نفر پنجم رنکینگ جهانی بدترین شروع خود را در تنیس طی سالیان اخیر تجربه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کودی خاکپو، ستاره هلندی لیورپول، مشتاق شروع فصل جدید و درخشش برای تیم یورگن کلوپ است.
سرمربی استقلال می‌گوید که وضعیت تیم او خوب نیست و آبی‌ها برای شروع فصل بعد، شرایط سختی دارند.
جدال با سپاهان و پرسپولیس در شروع لیگ برتر، بدترین برنامه ممکن برای هر تیمی خواهد بود.
پدر وقتی دخترش را در اتاق مشاوره دید آرام شد و شروع به صحبت کرد و گفت: دخترم آبروی چندین ساله ما را برد، برایش از هر لحاظ که تصور کنید، هیچ چیز کم نگذاشتیم، اما همین دختر بدترین بلا را بر سرمان آورده طوری که از هرچیزی ناامیدمان کرده است و نمی‌دانیم چطور با او برخورد کنیم.
سردرد‌ها معمولا مشکل نگران‌کننده‌ای نیستند، اما یک سردرد ناگهانی که احساس کنید بدترین سردرد زندگی‌تان است را نباید نادیده بگیرید. همچنین اگر سردرد با سفتی گردن، ضعف یا تغییر بینایی همراه باشد ممکن است از آنوریسم یا خونریزی مغزی حکایت کند. در بیمارستان معمولا برای فردی که سردرد ناگهانی و شدیدی دارد سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی تجویز می‌شود.
فشار خون یک الگوی روزانه دارد. به طور معمول شب هنگام خوابیدن، فشار خون پایین‌تر است و چند ساعت قبل از بیدار شدن شروع به افزایش می‌کند و در طول روز این افزایش ادامه دارد و معمولاً در اواسط بعد از ظهر اوج می‌گیرد، سپس در اواخر بعد از ظهر و عصر، فشار خون دوباره شروع به کاهش می‌کند.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
تراکتور با برد پنج گله مقابل نفت مسجدسلیمان، شروعی درخشان در سال جدید را رقم زد.
از زمان شروع قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس، سابقه نداشته این تیم تا هفته بیست‌وسوم، به اندازه این فصل امتیاز از دست بدهد.
ادامه رویاپردازی ویتنام ممکن است به حذف ایران منجر شود.
اریک تن‌هاخ به توانایی های منچستریونایتد برای شکست بارسا ایمان دارد و گفت برای این مهم باید بهترین بازی فصل را انجام دهند.
ژوائو فلیکس بدترین شروع ممکن را در چلسی داشت و در اولین بازی خود با پیراهن آبی اخراج شد.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
تیم فوتبال اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی بهترین شروع را در دوران حرفه‌ای خود تجربه کرد.
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
کمتر از یک ماه تا شروع جام جهانی، دوشان ولاهوویچ، ستاره صرب یوونتوس، در بازی برابر بنفیکا مصدوم شد.
ژول کُنده از اولین بازی خود برای بارسا کاملا راضی و خوشحال بود و پس از برتری 4-0 بر وایادولید، از روبرت لواندوفسکی هم تمجید کرد.
در شروع فصل جدید نیز اوضاع برای ادن هازارد تغییر نکرده و همچنان کسی روی این بازیکن حساب باز نمی کند.
تراکتور بعد از شکست دو بر یک در برابر گل گهر در سیرجان این بار در خانه به زحمت از شکست در برابر ذوب آهن آنهم در ثانیه های پایانی بازی گریخت!
هواداران لیورپول از رفتار داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای، که منجر به اخراج این بازیکن در دیدار برابر کریستال پالاس شد راضی نیستند.
دیستروفی عضلانی دوشن یا «DMD» یک بیماری ژنتیکی است که با تضعیف تدریجی عضلات منجر به مرگ می‌شود. دیستروفی عضلانی دوشن بدترین نوع دیستروفی عضلانی است که علائم آن از حدود ۳، ۴ سالگی شروع می‌شود. از‌دست‌دادن تدریجی بافت و عملکرد عضلانی منجر به وابستگی به ویلچر در سن ۱۲‌سالگی، نیاز به دستگاه ونتیلاتور در سن ۲۰‌سالگی و مرگ زودرس در دهه سوم یا چهارم زندگی می‌شود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نتوانست تیمش را در بازی برابر رایووایه‌کانو هم به پیروزی برساند تا انتقادهای زودهنگام از او شروع شود.
هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد، اعتراف کرد این تیم به اندازه کافی فرصت برای گلزنی خلق نکرده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ