عثمان دمبله پنج هفته نمی‌تواند بارسا را همراهی کند و نه تنها هر دو بازی رفت و برگشت برابر یونایتد را از دست می‌دهد که حداقل در 6 بازی لالیگا نیز غایب خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اندریک که قرار است تابستان سال بعد به رئال ملحق شود، بدترین روزهای فوتبالی خودش را تجربه می کند.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
میلاد سرلک یکی از بهترین هافبک‌های پرسپولیس در موقعیت عجیبی گیر کرده است. او که به‌تازگی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده، حالا با شایعه مهمی روبه‌رو شده که خبر می‌دهد باید به خدمت سربازی برود و ممکن است نتواند پرسپولیس را در این فصل همراهی کند.
مانوئل نویر با بایرن راهی تور آسیایی نخواهد شد و حتی به بازی اول بوندسلیگا نیز نمی‌رسد.
با اعلام مربی تیم ملی، کامران قاسم پور و رحمان عموزاد از اردوی بعدی این تیم به تمرینات گروهی باز خواهند گشت.
باشگاه رئال مادرید از پایان کار ادن هازاد در این باشگاه خبر داد که از سال 2019 پیراهن کهکشانی ها را به تن داشت.
ریکاردو ساپینتو بعید است بتواند از ستاره خارجی استقلال در فینال جام حذفی بهره ببرد.
ایسیاگا سیلا، مدافع مون‌پلیه، قبل از بازی با نانت بدترین خبر ممکن را دریافت کرد؛ اما در حالی که اشک از چشمانش جاری بود، ترجیح داد بازی کند.
جود بلینگام، هافبک بروسیا دورتموند از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد و برای هفته‌های پایانی بوندسلیگا آمادگی کامل ندارد.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
امید نورافکن قطعا یکی از بهترین بازیکنان ایران است که البته گاهی هم مصاحبه هایی جنجالی می کند.
بازگشت تیاگو سیلوا به تمرینم چلسی در آستانه دیدار حساس این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین خبر ممکن برای فرانک لمپارد به حساب می‌آید.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازگشت گابریل ژسوس به میادین که در دقایق آخر دیدار امشب آرسنال مقابل فولام اتفاق افتاد بهترین خبر ممکن برای این تیم و هوادارانش بود.
شکست آرسنال مقابل اورتون در روز شنبه، بهترین خبر ممکن برای پپ گواردیولا و بازیکنانش بود.
اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو تمرین امروز فرانسه را از دست دادند، در حالیکه کیلیان امباپه هم به طور کامل در تمرین حضور نداشت.
رومن سایس، کاپیتان تیم ملی مراکش پس از مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
حذف برزیل از جام جهانی شاید بدترین خبر ممکن برای هو اداران این تیم نباشد چرا که ستاره اصلی آنها یعنی نیمار نیز به صورت تلویحی وداع با بازیهای ملی را تایید کرده است.
صدر اعظم آلمان از ادامه کمک های این کشور برای اطمینان از تداوم صادارت غلات از اوکراین خبر داد.
پس از تساوی 3-3 برابر اینتر که چیزی کمتر از شکست برای بارسلونا نبود، شاید بازگشت ژول کُنده و رسیدن او به ال‌کلاسیکو بهترین خبر ممکن برای ژاوی باشد.
رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه، در همان ثانیه های ابتدایی دیدار با ایران مصدوم شد و وضعیت او برای حضور در جام‌جهانی نامشخص است.
رافا بنیتس شانس بالایی برای مربیگری باشگاه المپیاکوس دارد و بدون شک این بدترین خبر ممکن برای خامس رودریگز خواهد بود که اخیرا به این باشگاه یونانی پیوسته است.
باشگاه اینتر تایید کرد که روملو لوکاکو دیروز یکشنبه در جریان جلسه تمرینی این تیم از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده است.
انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ