با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، ناتوانی بارسا در فعالیت در این بازار هواداران را به شدت نگران کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که شغل‌هایی که فرد در تنهایی وظیفه خود را انجام می‌دهد، بدترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شوند.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
مهاجم با تجربه نساجی در آخرین دقایق دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
تیراندازان ایران در بخش اسکیت جام جهانی اهداف پروازی قزاقستان در حالی به کار خود پایان دادند که علی دوستی با ایستادن در جایگاه پنجاه و دوم بهترین عملکرد را برای تیراندازان ثبت کرد.
در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
جود بلینگام، هافبک بروسیا دورتموند از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد و برای هفته‌های پایانی بوندسلیگا آمادگی کامل ندارد.
هفت گل استقلال به تراکتور، بهترین خط حمله لیگ را به این تیم در هفته آخر رساند .
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
تراکتور با برد پنج گله مقابل نفت مسجدسلیمان، شروعی درخشان در سال جدید را رقم زد.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس به مناسبت به ثمر رساندن پنجاه و چهارمین گل خود و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور، همبرگر پخت و نام آن را «رکوردشکن» گذاشت.
نام گروه بهمن در تازه‌ترین ارزیابی برترین شرکت‌های ایران در میان پنجاه شرکت برتر قرار گرفت و در عمل بهترین خودروساز بخش خصوصی از نظر شاخص‌های صنعتی را از آن خود کرد.
کوین یامگا بعد از گلزنی دوباره از روی نقطه پنالتی نشان داد شانه‌های تنومندش تاب تحمل هر فشاری در طول بازی را دارد.
چه طرفدار صندلی کنار پنجره باشید یا صندلی راهرو هواپیما، انتخاب بهترین صندلی مهم است. دلیل این اهمیت این است که صندلی هواپیمای شما می‌تواند تجربه پرواز شما را بهتر کند یا آن را خراب کند. اکثرا ترجیح می‌دهیم هر بار که سفر می‌کنیم، با قیمتی مناسب‌تر، بر روی بهترین صندلی هواپیما بنشینیم. به‌ویژه اگر برای مقصدی دور و پرواز طولانی بلیط هواپیما رزرو می‌کنیم. در این مقاله از سفرمارکت قصد داریم به نکات مهم هنگام رزرو صندلی هواپیما اشاره کنیم. با ما همراه باشید.
اندی رابرتسون با ساختن گل امشب برای صلاح و ثبت پنجاه و چهارمین پاس گل خود، نامش را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
رابرت آینهورن کارشناس عدم اشاعه هسته‌ای و عضو اندیشکده بروکینگز در اظهاراتی ضد ایرانی به رویترز گفت: هر روز شما کارشناسان بیشتری را می‌بینید که می‌گویند اکنون بدترین زمان برای احیای توافق هسته‌ای است و باید فشارها علیه جمهوری اسلامی را افزایش داد.
۱۲ شهریور ماه سال ۱۳۹۲ بود که در یکی از منطقه‌های ییلاقی و عشایرنشین شهرستان یاسوج درگیری طایفه‌ای رخ داد. درگیری به دلیل اختلافات ملکی اتفاق افتاد. حدود پنجاه نفر از یک طایفه و پنجاه نفر هم از یک طایفه دیگر مقابل هم ایستادند و تیراندازی کردند که در این میان یک پسر ۱۲ ساله به نام «صادق» در فاصله ۱۲۰۰ متری بر اثر همین تیراندازی‌ها جانش را از دست داد. با توجه به نظرات کارشناسان و قضات من به اتهام قتل راهی زندان شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ