با اینکه اغلب غذا‌های بین‌المللی به سلیقه ایرانیان خوش نمی‌آید، مواردی در آشپزی بین‌المللی است که می‌توان از نظر سلامتی مد نظر قرار بگیرد، مواردی که در بلندمدت از انواع بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُر گل مقابل تراکتور تلخ شد.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که شغل‌هایی که فرد در تنهایی وظیفه خود را انجام می‌دهد، بدترین شغل‌های دنیا محسوب می‌شوند.
جدیدترین تحقیقات نشان داده افرادی که بیشترین خطر ژنتیکی و یا بدترین سلامت قلبی را داشتند با رعایت این عادات غذایی تا ۲۵ درصد از خطر سکته مغزی دور شده‌اند.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
مهاجم با تجربه نساجی در آخرین دقایق دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد.
در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
جود بلینگام، هافبک بروسیا دورتموند از آسیب دیدگی زانو رنج می‌برد و برای هفته‌های پایانی بوندسلیگا آمادگی کامل ندارد.
بیشتر ما عادت داریم که انواع سوسیس را پیش از مصرف، حتما سرخ کنیم. بعضی‌هایمان هم عادت به سرخ کردن کالباس داریم. بهترین روش سرخ کردن به نظر میرسد با این حال، سرخ کردن عمیق معمولا منجر به سوسیس خشک با سفت شدنش می‌شود. پخت سوسیس نیز ایده‌آل نیست، زیرا طعمی را که معمولاً در سرخ کردن دارد ارائه نمی‌کند.
تحقیقات نشان می‌دهد که بهار ممکن است یکی از بهترین زمان‌ها برای شروع یک عادت جدید یا ایجاد تغییر باشد.
روزه داران از مصرف غذا‌های خیلی شیرین و شور در وعده افطار خودداری کنند، مصرف مواد غذایی شیرین علاوه بر ایجاد احساس تشنگی در فرد موجب افت قند می‌شود.
دربی استانبول بین فنرباغچه و بشیکتاش در نیمه دوم با دو تصمیم جنجالی داوری همراه بود اما در نیمه دوم بشیکتاش با اینکه 10 نفره شده بود موفق شد چهار بار دروازه میزبان را باز کند.
از زمان شروع قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس، سابقه نداشته این تیم تا هفته بیست‌وسوم، به اندازه این فصل امتیاز از دست بدهد.
رژیم کتو مقدار زیادی چربی و مقدار اندکی کربوهیدرات دارد. طبق براوردها، این رژیم به ازای هر هزار کالری مصرفی، حدود ۲.۹ کیلو دی‌اکسیدکربن تولید می‌کند.
بدترین رژیم‌های کاهش وزن‌
قدر کوین یامگا را آن دسته از هواداران استقلال می دانند که به خراب شدن یکی در میان پنالتی های تیمشان در سالیان اخیر عادت کرده بودند.
لیست بدترین بازیکنان سال ۲۰۲۲ توسط مارکا اعلام شد.
نفر پنجم رنکینگ جهانی بدترین شروع خود را در تنیس طی سالیان اخیر تجربه کرده است.
در معاملات شب گذشته بورس وال‌استریت بدترین جلسه معاملاتی در سال 2023 را به ثبت رساند.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
به جای اینکه هنگام خوردن در گوشی هوشمند خود سیر کنید، به وعده‌های غذایی خود توجه کنید و طعم‌ها را بچشید.
امین اسماعیل نژاد در جریان شکست پیکان مقابل میناس برزیل بهترین بازیکن این تیم بود.
عادات غذایی نادرست خطر ابتلا به بیماری مزمن کلیه را افزایش می‌دهد، در صورت بهترین غذا‌ها که برای کلیه‌ها سودمند باشد، می‌توان عملکرد این جفت اندام را تقویت و محافظت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ