در تصاویر ثبت شده از لحظه مصدومیت میرزایی مشخص بود که این بازیکن در پی چرخش زانو از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده اما آبی‌ها امیدوار بودند که رباط او دچار کشیدگی شده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاطمه مقیمی به همین راحتی‌ها به جایگاه امروزی‌اش نرسیده است. او تا حالا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده. همه او را به چشم رقیب کاری نمی‌دیدند بلکه او را یک زن می‌دانستند همین موضوع، کار را برای خانم کارآفرین سخت‌تر کرده بود؛ «همیشه دوست داشتم به عنوان یک رقیب کاری به من نگاه کنند نه یک مزاحم. بدترین اتفاق برای من در این مدت، حسادت کسانی بود که با حضور یک زن در حرفه حمل و نقل مخالف بودند.»
سینا شاه‌عباسی مدافع گیلانی فولاد در دقیقه ۴۵ بازی با صنعت نفت آبادان از زمین مسابقه اخراج شد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره تیم ملی آرژانتین، بازی کنار لیونل مسی را بهترین اتفاق دوران حرفه ای خود می داند.
علیرضا دبیر وزن کم کردن و بدنسازی سنگین را برای کشتی گیران نونهالان بسیار مضر عنوان کرد.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
میلان امشب در هفته سی و پنجم سری آ در خانه اسپتزیا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
مدافع باتجربه آلومینیوم از کمیته داوران می‌خواهد روی صحنه‌های بازی تیمش برابر مس به طور ویژه زوم کنند.
استقلال سا پینتو در هفته‌های اخیر، توانسته بهترین تیم لیگ باشد و خط حمله این تیم هم، توقف ناپذیر به نظر می‌رسد.
بعد از پایان طلسم گلزنی در پرسپولیس، اکنون مهاجم جوان سرخ‌ها از بالاترین انگیزه برای تکرار موفقیت خود اینبار در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این تیم برخوردار است.
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ستاره جوانش پدری از ناحیه همسترینگ مصدوم بوده و این مصدومیت در بدترین زمان ممکن برای بارسا اتفاق افتاده است.
بهترین بازیکن یکی از مسابقات لیگ فوتبال زامبیا ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
بدترین اتفاق دربی نود و نهم برای ریکاردو ساپینتو، مصدومیت آرش رضاوند در دقایق پایانی بود.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، بابت قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خوشحال است.
احمد بخارایی گفت: سیر صعودی و غیرقابل انتظار انواع آسیب‌های اجتماعی؛ چیزی شبیه به وضعیت بحران در بحران، وقتی بحران‌ها دست به دست هم بدهند ما با ابر بحران مواجه هستیم که از این مرحله وارد سرازیری فروپاشی اجتماعی می‌شویم؛ یعنی فروپاشی اتفاق افتاده و دائم دارد بیشتر می‌شود. وقتی شما شاهد دفع اجتماعی هستید، یعنی به‌تعبیری جدا از مهاجرت کردن با افرادی روبه‌رو می‌شوید که فقط قصد رفتن دارند، انگار که بخواهند بگویند بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از طرفی شما نباید از افزایش آمار خودکشی بگذرید، جامعه دو قطبی شده را توجه کنید، این بدترین وضعیت برای یک جامعه است که در جامعه ما اتفاق افتاده، انگار در یک جامعه مردم علیه یکدیگر لشگرکشی می‌کنند.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز بدترین اتفاق بود و او در نهایت جام جهانی را از دست داد.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
پیشکسوت شمشیربازی ایران معتقد است که این رشته با بهانه های عجیب و غریب مورد بی مهری زیادی قرار گرفت و زمانی که شمشیربازان ایران داشتند در دنیا شناخته می شدند، این رشته را تعطیل کردند و باعث شدند نسل طلایی ایران از بین برود.
ژوائو کانسلو، مدافع پرتغالی منچسترسیتی، در بازی مقابل فولام هم به حریف پنالتی داد و از زمین اخراج شد و هم در کنار زمین با پپ گواردیولا درگیری لفظی پیدا کرد.
انزلی- سرمربی تیم پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه بازی خوب و جذاب بود و جای تماشاگران در ورزشگاه خالی است، گفت: داوری بهترین اتفاق این بازی بود و از آن حمایت می کنم.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، انتقال به این باشگاه را بهترین اتفاق سال های اخیر برای خودش توصیف کرد.
فوق ستاره والیبال فرانسه و دنیا مصاحبه مفصلی با ورزش انجام داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ