دربی استانبول بین فنرباغچه و بشیکتاش در نیمه دوم با دو تصمیم جنجالی داوری همراه بود اما در نیمه دوم بشیکتاش با اینکه 10 نفره شده بود موفق شد چهار بار دروازه میزبان را باز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
ماه کامل خرداد که به نام‌های «ماه توت فرنگی» یا «ماه رز» شناخته می‌شود، شنبه شب در تاریخ ۱۳ خرداد به بهترین شکل ممکن درآمد.
فشار خون یک الگوی روزانه دارد. به طور معمول شب هنگام خوابیدن، فشار خون پایین‌تر است و چند ساعت قبل از بیدار شدن شروع به افزایش می‌کند و در طول روز این افزایش ادامه دارد و معمولاً در اواسط بعد از ظهر اوج می‌گیرد، سپس در اواخر بعد از ظهر و عصر، فشار خون دوباره شروع به کاهش می‌کند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، از پیروزی پر گل برابر رئال مادرید و پاری سن ژرمن به عنوان بهترین خاطراتش در نوکمپ نام برد.
نخوابیدن ارتباطی با تنبلی ندارد بلکه مربوط به زیست شناسی است. اگر تلاش می‌کنید بهترین استفاده را از صبح‌های تان داشته باشید ممکن است یک جغد شب باشید در آن صورت نیاز دارید ریتم طبیعی خود را در آغوش بگیرید و روزتان را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. متخصصان می‌گویند هر یک از ما یک ساعت بیولوژیکی داریم که در پایه هیپوتالاموس در مغز قرار دارد.
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
با دیدن چشمان زرد روشن، ابرو‌های سنگین و گوش‌های افقی آنها، ممکن است فکر کنید این پرنده، یکی از بدخلق‌ترین جغد‌های روی زمین است. جغد‌های ماهی‌خوار قهوه‌ای یکی از نادرترین جغد‌های ایران هستند و به همین دلیل در فهرست گونه‌های پرندگان حفاظت شده کشور قرار دارند. این پرنده شب زنده‌دار در سوراخ‌های درختان یا دیواره‌های سنگی، اغلب در کنار رودخانه‌های کم عمق، لانه می‌سازد. روستای بهشتی پامنار در استان فارس یکی از بهترین نقاط برای جستجوی این نوع جغد زیبا است.
جایزه بهترین بازیکن زمین در دیدار ناپولی به میلان به رافائل لیائو رسید.
در معاملات شب گذشته بورس وال‌استریت بدترین جلسه معاملاتی در سال 2023 را به ثبت رساند.
دونالد ترامپ، خروج از افغانستان را «فاجعه‌بار» و «بدترین روز در تاریخ آمریکا» می‌داند. او معتقد است که با خروج آمریکا از افغانستان بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، به اوکراین حمله کرد.
منچسترسیتی شب گذشته برابر ساوتهمپتون، برای اولین بار از آوریل 2018 و دیدار مقابل لیورپول موفق به شوت در چارچوب نشد.
گل دوم قنبری در برابر استقلال حاصل حرکت تکنیکی این بازیکن و فریب کامل صالح حردانی بود.
در جریان بازی شب گذشته لچه و لاتزیو، ساموئل اومتیتی، مدافع سرشناس لچه، هدف شعارهای نژادپرستانه هواداران لاتزیو قرار گرفت و در پایان بازی با چشمانی گریان زمین را ترک کرد.
در شب پیروزی 2-0 پرتغال مقابل اروگوئه و قطعی شدن صعودش، مصدومیت نونو مندز بدترین اتفاق بود و او در نهایت جام جهانی را از دست داد.
تیبو کورتوا، دروازه بان تیم ملی بلژیک، دو گل بد در دیدار مقابل مراکش دریافت کرد.
هواداران نیس از کاسپر اشمایکل عصبانی هستند و در دیدار دیشب این تیم مقابل نانت دروازه‌بان دانمارکی را هو و به جای او سنگربان دوم تیم‌شان را تشویق کردند.
جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا، یکی از بدترین شب های خود در لباس این تیم را سپری کرد.
بعد از دیدار شب گذشته بارسلونا و اینتر، رسانه‌های ایتالیایی انتقادهای زیادی از رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، کرده و او را بدترین بازیکن بارسلونا در این بازی می‌دانند.
نمایش صادق محرمی برابر میلان رضایت‌بخش بود، به نحوی که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت او را دومین بازیکن برتر دینامو برابر روسونری نامیده بود.
مدیران باشگاه پیکان عصر دوشنبه در جمع اعضای تیم فوتبال حضور یافتند و به آنها قبل از مصاف با استقلال روحیه دادند.
در شبی که پیکان شکستی غیرمنتظره را در کرمان تجربه کرد، رضا مجد کرمانشاهی یکی از بدترین بازیکنان زمین بود.
نگهبان شب بدون شک یکی از بهترین فیلم های رضا میرکریمی و بهترین فیلم جشنواره چهلم است. علاوه بر فیلمنامه کم نقص، بازیهای یک دست و اجرای استادانه، عنصری دارد که مابقی فیلم های این دوره ندارند: فینال. کارگردان بلد است فیلم را تمام کند و فیلم را ول نمی‌کند؛ اقدامی سهل و ممتنع که اگر به سادگی ممکن بود، با چنین فیلم‌هایی مواجه نبودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ