خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از انتشار شایعه انتقال محمد صلاح به الاتحاد عربستان، ستاره مصری لیورپول لیگ برتر انگلیس را بهترین لیگ جهان توصیف کرد.
ادواردو کاماوینگا انتقال به رئال را بهترین تصمیم زندگی خود می داند.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم در آسیا بهترین عملکرد را داشته باشیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کنعانی زادگان بدترین رفتار را از خود نشان داد و باعث رنجش خاطر ایرانی‌ها شد، گفت: کاری که او کرد در فوتبال محلات هم دیگر کسی انجام نمی‌دهد.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر به دنبال بهترین پیشنهاد برای فروش کیلیان امباپه است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید انتقال حزباوی به السد یکی از بهترین ترانسفرهای فوتبال ایران و خوزستان بوده است.
تیم هالک بانک ترکیه در آستانه دو خرید بزرگ قرار دارد
سرمربی تیم فوتبال هوادار ضمن انتقاد از کار بازیکنان استقلال در هنگام زدن ضربه پنالتی گفت: این بدترین نتیجه ممکن در دوران مربیگری من است.
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد این تیم مقابل بلژیک انتقاد کرد.
رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید کودی خاکپو، ستاره جوان هلندی، برای انتقال به لیورپول عجله کرد و باید منتظر می‌ماند تا در شرایطی بهتر به این تیم منتقل شود.
با اینکه بعد از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار داشت او در این تیم بدرخشد اما آمار نیم‌فصل نشان می‌دهد این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.
مهاجم پرسپولیس نسبت به شایعات تکراری مربوط به انتقال و جدایی‌اش از این تیم واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
ستاره سابق استون‌ویلا باز هم با نظرات کارشناسی‌اش حاشیه‌ساز شد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بهترین دوران فوتبالی خود را سپری می کند، به سئوالی درباره تقابل با «هری کین» واکنش نشان داد و احتمال انتقال به یک باشگاه بزرگتر را رد نکرد.
مهدی زارع خورمیزی، متخصص حیات وحش و تنوع زیستی گفت: از نظر من بهترین تصمیم برای موالید جانوران وحشی، فراهم نمودن شرایط طبیعی‌تر برای زیستن آن‌هاست و انتقال پیروز به محیطی طبیعی‌تر در پارک ملی توران در صورت پایداری شرایط خود فرد، فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و همچنین ایجاد محیط طبیعی، وسیع می‌تواند بهترین اقدام باشد.
الکساندر پاتو هنوز از پیوستن به چلسی پشیمان است و اعتقاد دارد باشگاه لندنی او را قریب داد.
رحیمی گفت: بهترین و بیشترین ظرفیت نسبت به عملیات و توان عملیاتی موجود، استفاده از خطوط نفت خام ۶۳ درصد و فرآورده‌های نفتی ۵۰ درصد است.
گابریل آگبونلاهور، مهاجم سابق استون ویلا و تیم ملی انگلیس، معتقد است که انتقال گابریل ژسوس به آرسنال، بالاتر از انتقال ارلینگ هالند به سیتی، مهمترین انتقال تابستانی اروپا بود.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، انتقال به این باشگاه را بهترین اتفاق سال های اخیر برای خودش توصیف کرد.
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اعلام نارضایتی از برگزارکنندگان بازی‌های اسلامی و بی برنامگی آنها ابراز امیدواری کرد که در این شرایط بتواند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.
بانوی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اعلام نارضایتی از برگزارکنندگان بازی‌های اسلامی و بی برنامگی آنها ابراز امیدواری کرد که در این شرایط بتواند بهترین نتیجه ممکن را بگیرد.
به نظر می رسد که تایید اروین انگاپت باعث شده که نیمیر عبدالعزیز راهی ایران و باشگاه پیکان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ