با وجود نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جهانی، هنوز انتقاداتی از عملکرد بعضی از ملی پوشان وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه بوردالاس، مربی ختافه، پاسخ انتقادات ژاوی از داوری بازی را در نشست خبری خود داد.
سرمربی سپاهان معتقد است سازمان لیگ باید قرعه‌کشی لیگ برتر را منصفانه‌تر برگزار کند.
کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: با آوردن مربی روس کشتی ایران را ذلیل کردند.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: باید برای تحقق برنامه‌ها و اهداف خود سراغ افراد دارای تخصص برویم، با کنار گذاشتن افرادی که صاحب تخصص، تجربه و علم هستند نمی‌توان به نتیجه مورد انتظار رسید.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
کاپیتان اسبق استقلال گفت: آدم‌هایی وارد فوتبال شده‌اند که فرق توپ فوتبال و هندوانه را نمی‌دانند.
حسین فرکی در گفت و گویی مفصل به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش پرداخت.
جلیل محبی، دبیر پیشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر با انتقاد از سکوت وحید جلیلی درباره مصوبه ‎مولدسازی نوشت: آقای جلیلی! رفوزه شدید.
مربی اسپانیایی بعد از جدایی از باشگاه نفت مسجد سلیمان سرانجام پس از ۱۸ روز ایران را ترک کرد.
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا باید پیش از رفتن در مورد نتایج اخیر و نابود کردن نسل ورزشکاران این رشته پاسخگو می‌بود.
مربی پیکان با وجود ناراحتی شدید از تصمیمات داوری در دو بازی گذشته، این اتفاقات را کاملا سهوی دانست.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
نایب قهرمان پیشین کشتی جهان اعتقاد دارد، کشتی‌گیری مانند حسن یزدانی نباید در مصاف با حریفی چون دیوید تیلور اینقدر راحت خاک شود و امتیاز بدهد.
رافائل فن‌ درفارت، ستاره سابق هلند و رئال مادرید، از سه بازیکن لیورپول به عنوان بازیکنی معمولی یاد کرده و می‌گوید یورگن کلوپ یک مربی متوسط است.
دیروز حداقل ۶۰۰-۷۰۰ میلیارد مربی و بازیکن در زمین بودند اما دریغ از چهار حرکت فنی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ