مربی اسپانیایی بعد از جدایی از باشگاه نفت مسجد سلیمان سرانجام پس از ۱۸ روز ایران را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳ مربی ایرانی و ۲ مربی اسپانیایی، کادرفنی جواد نکونام در تیم استقلال را تشکیل خواهند داد.
پس از آنکه مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند با گزینه اسپانیایی خود به توافق برسند، با یکی از گزینه های ایرانی به توافق نهایی رسیدند و قرار است روز شنبه نام سرمربی را اعلام کنند.
در حالی که مدیران باشگاه استقلال با یک سرمربی اسپانیایی وارد مذاکره شده‌اند اما به نظر می‌رسد در نهایت یک مربی ایرانی به عنوان جانشین ساپینتو انتخاب می‌شود.
«خوان رامون لوپز»، سرمربی پیشین تیم‌های ملی اسپانیا و عربستان برای مذاکرات جهت هدایت آبی‌پوشان پایتخت در فصل آینده، وارد تهران شد. این مربی اسپانیایی در ویدیویی کوتاه گفت: «سلام ایران، سلام استقلال». هنوز مشخص نیست سرمربی‌گری تا چه اندازه برای مدیران استقلال جدی است.
با وجود گذشت بیش از 60 ساعت، هنوز سرمربی اسپانیایی وارد ایران نشده است.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
سرمربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه به بازیکن ایرانی تیمش اعتماد دارد و فصل بعد هم روی او حساب می‌کند، گفت: آرزو می‌کنم سال آینده سال احمدعباسی باشد.
مربی اسپانیایی مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود یکی از بهترین نمایش‌های خود را برابر پرسپولیس به جا بگذارد.
مربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه بازیکن ایرانی این تیم هنوز در حال سازگاری با شرایط جدید است، گفت: لیگ ایران را زیر نظر داریم و هر احتمالی برای جذب یک ایرانی دیگر باز است.
فلیکس سانچز گزینه اسپانیایی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران هدایت اکوادور را بر عهده گرفت.
«فلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی مدنظر تیم ملی ایران در حال انجام مذاکره با فدراسیون ایران است و در صورتی که فدراسیون فوتبال با شروط او موافقت کند، سرمربی بعدی ایران خواهد بود.
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود.
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد که فلیکس سانچز اسپانیایی یکی از گزینه‌های سرمربیگری در تیم ملی ایران است.
یک رسانه اسپانیایی دلیل استعفای جواد نکونام از هدایت تیم فولاد خوزستان را احتمال حضور این مربی در تیم ملی ایران عنوان کرد.
مربی اسپانیایی نفت مسجدسلیمان که به زحمت توانست از کشور خارج شود، درباره دوران حضورش در ایران صحبت کرد.
مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان با انجام کارهای اداری و مالیاتی مجوز خروج از کشور را دریافت کرد.
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سرانجام مجوز خروج از ایران را دریافت کرد.
به نظر می رسد مشکلات مربی اسپانیایی و سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای خروج از ایران در حال برطرف شدن است.
مربی اسپانیایی و سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان از بی توجهی سفارت این کشور به وضعیت او برای خروج از ایران گلایه کرد و گفت: «پاکو خمس» ممکن است در تراکتور شوکه شود.
مربی اسپانیایی سابق نفت مسجدسلیمان برای خروج از ایران و بازگشت به خانه با مشکلاتی مواجه شده است.
مربی اسپانیایی سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که بعد از جدایی از این تیم هنوز نتوانسته ایران را ترک کند، از سفارتخانه به دلیل عدم همکاری برای حل مشکلش گلایه کرد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ