حسین فرکی در گفت و گویی مفصل به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه چرا او فقط درگیر مسائل باشگاه استقلال است، پاسخ داد.
خسروپناه: طبق قانون موجود فردی که کشف حجاب کرده است مجرم بوده و ضابط قضایی باید آن را دستگیر کند و دادگاه تشکیل و خانم مکشفه برای خود وکیل بگیرد و در نهایت بر اساس قانون جریمه شود که با توجه به شمار مجرمین اجرای آن امکان پذیر نیست.
از فردی که گروگان را می‌شناخت و از دوستانم بود خواستم به او بگوید که به فلان آدرس برای ملاقات بیاید و از تاکسی اینترنتی استفاده کند. وقتی او را تعقیب کردیم. در بین راه دور از عبور و مرور مردم و در یک مکان خلوت مقابل خودروی تاکسی اینترنتی ایستادیم و با تهدید چاقو، او را به خودروی خودمان منتقل کردیم.
سرمربی سابق استقلال در گفتگو با ورزش سه موضعی حمایتی در قبال سرمربی پرتغالی آبی‌ها اتخاذ می‌کند.
محمود فکری صحبت‌هایی جنجالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی، دوران حضورش در استقلال و احتمال مربی‌گری‌اش در تیم ملی امید مطرح کرد.
ظاهرا سال گذشته اصلا برای مدافع پرسپولیس خوب پیش نرفته و او از خاطراتش احساس نارضایتی دارد.
حسین فرکی می‌گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، با اشاره به رفتارهای عجیب برونو فرناندز، او را لایق کاپیتانی شیاطین سرخ ندانست.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
یکی از مربیانی که به عنوان گزینه فدراسیون فوتبال برای سپردن هدایت تیم ملی از او نام برده شده بود، ضمن تکذیب ارائه برنامه به فدراسیون، با صدور پیامی انصرافش را اعلام کرد.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
سردار حسن کرمی گفت: من آنقدر به توانایی یگان ویژه اعتماد دارم که بار‌ها گفته‌ام اگر کسی ثابت کند فردی بر اثر خطای کارکنان ما کشته شده، به او جایزه خواهم داد. یگان‌های ویژه ما در سطح منطقه از حرفه‌ای‌ترین واحد‌های کنترل ناآرامی‌های اجتماعی هستند.
در روز‌هایی که وضعیت اینترنت و آینده آن نامشخص است دبیر شورای‌عالی فضای مجازی نیز به‌یک‌باره استعفا می‌کند تا وضعیت مبهم‌تری را شاهد باشیم. گمانه‌زنی‌های جانشینی او اینطور می‌گوید که فردی سکان‌دار شورای عالی فضای مجازی خواهد شد که نگاه مقابل ابوالحسن فیروزآبادی در خصوص «طرح صیانت اینترنت» را دارا باشد.
سرمربی پیکان اعلام کرد باید فکری به حال گل نزدن‌های مهاجمان تیمش انجام بدهد تا در آینده مشکلی پیش نیاید.
مهاجم ایرانی ژیل‌ویسنته با عملکرد خود در لیگ پریمیرا پرتغال علیه یک دستاورد فردی برای مهدی طارمی تلاش می‌کند.
در شبکه پنج سیما فردی که زندگی خود را روایت می‌کرد، از کمک حضرت ابوالفضل به او زمانی که از این دنیا رفته بود، پرده برداشت.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود، اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی، می‌گوید از این که لیونل مسی اسمش را به خوبی یاد گرفته خوشحال است.
آیت الله مقتدایی با بیان این که اگر فردی حکم محارب بر او صدق کرد اما تا کسی را نکشد حکم اعدام بر او صدق نمی‌کند، گفت: هر محاربی حکمش اعدام نیست؛ محاربی که کسی را بکشد حکمش می شود اعدام اما اگر کسی را نکشد حکمش اعدام نیست؛ اگرچه محارب است و کیفر و مجازات هم می شود، اما حکمش اعدام نیست.
مربی استقلال خوزستان به حواشی مربوط به درگیری با محمود فکری در حاشیه دیدار با سایپا پاسخ داد.
عبدالقادر سعید، خبرنگار مصری در صفحه اش نوشت: رفتن سواریش از الاهلی ۱۰۰ درصد است. امیدوارم سرمربی جدید الاهلی نام بزرگی باشد. البته کی روش نباشد، چون او فلسفه فکری ندارد.
سر الکس فرگوسن در ورودی ورزشگاه اولدترافورد با فریادهای یکی از هواداران یونایتد روبرو شد که از او خواست به باشگاه برگردد و هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد.
زن جوان گفت: فردی که مدعی بود مشاور خانواده و ازدواج است از امید به آینده و یک زندگی رویایی برایم سخن می‌گفت به طوری که شیفته حرف هایش شدم. مدتی بعد اصرار کرد تا به دیدارش بروم و از نزدیک با من صحبت کند، ولی زمانی که سر قرار رفتم او مرا به خانه یکی از دوستانش برد و هدف آزار قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ