نایب قهرمان پیشین کشتی جهان اعتقاد دارد، کشتی‌گیری مانند حسن یزدانی نباید در مصاف با حریفی چون دیوید تیلور اینقدر راحت خاک شود و امتیاز بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی روستوف یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل سوچی است.
مهاجم ایرانی روستوف یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل روبین کازان است.
ستاره ایرانی روستوف به دنبال حضور در ترکیب اصلی این تیم است.
ستاره ایرانی جدید لیگ برتر روسیه در دو مسابقه متوالی روستوف حضور نداشته است.
نام خریدهای جدید روستوف در سازمان لیگ فوتبال کشور روسیه به ثبت نرسیده است.
مهاجم بوشهری فصل قبل استقلال عنوان کرد همشهری و هم‌تیمی سابق او منتظر بازگشت به جمع آبی‌هاست.
مهاجم فصل گذشته استقلال به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جمع آبی‌ها پرداخت.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
لژیونر ایرانی روستوف می‌گوید باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او و گرفتن رضایت نامه از سانتاکلارا انجام نداد.
شماره پیراهن مهاجم ایرانی جدید روستوف روسیه مشخص شد.
ستاره ایرانی جدید روستوف نخستین تمرین خود با این تیم را انجام داد.
ستاره ایرانی جدید روستوف اقدام جالبی در بدو ورود به این باشگاه انجام داد.
ستاره ایرانی جدید روستوف اقدام جالبی در بدو ورود به این باشگاه انجام داد.
محبی تست پزشکی روستوف را پشت‌سر گذاشت
موارد اساساً مثبت و ایجابی -‌نهاد‌های انتخاباتیِ بیشتر و دمکراسی‌- هم می‌تواند منشأ رشد اقتصادی باشد. اما به این معنی نیست که رمزوراز رشد اقتصادی را دیگر در مُشتمان داریم و به محضی که اراده کنیم معجزۀ اقتصادی محقق می‌شود. کشور‌هایی که توزیع قدرت سیاسی و اقتصادی خود را بسط می‌دهند همچنان باید بر سر انتخاب نهاد‌های حامیِ رشد توافق کنند. اینجا همان جایی است که اطلاعاتمان از نهاد‌های کارآمد به کارمان می‌آید و از بن‌بست نجاتمان می‌دهد.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
نیروی گارد ساحلی ژاپن اعلام کرد: در ساعت ۷.۰۸ دقیقه به وقت محلی بامداد امروز دوشنبه، کره شمالی به نظر موشکی بالستیک شلیک کرده و به این خاطر از کشتی‌های دریایی و هوایی خواسته اطلاعات را پیگیری کنند و در صورت سقوط ترکش‌های ناشی از موشک‌ها به آن‌ها نزدیک نشوند و موضوع را به سیستم امنیت دریایی اطلاع دهند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی ادویه محلی بود، گفت:، اما در بررسی بیشتر به وسیله کیت‌های تشخیص سریع، مشخص شد که مقدار شش کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که با ادویه محلی مخلوط شده بود در این بسته‌ها قرار دارد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
براساس راهنمای این دستگاه‌ها، از آن‌ها برای شناسایی شورشیان، تأیید اتباع محلی و کشور‌های ثالث که به پایگاه‌های ایالات متحده دسترسی داشتند و ارتباط افراد با رویداد‌ها استفاده می‌شد.
رئیس هیئت کشتی استان لرستان تاکید کرد که درگیری ایجاد شده در مسابقه استانی، ربطی به مسابقه روی تشک نداشت و دو مربی روی سکو آغازکننده جنجال بودند.
مربی مرد طلایی کشتی فرنگی جهان معتقد است علی ارسلان در رقابتهای جهانی صربستان همه را محو کشتی‌های خود کرد و با کسب مدال طلا به آنچه می خواست رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ