خوزه بوردالاس، مربی ختافه، پاسخ انتقادات ژاوی از داوری بازی را در نشست خبری خود داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سادیو مانه با بایرن مونیخ و هوادارانش خداحافظی کرد تا دیگر هیچ شکی در انتقال او به النصر باقی نماند.
کسی که دستش خالی است، چرا اینقدر اشتلم می‌خواند؟ اگر می‌خواهید وارد مجلس شوید، باید متواضعانه بگویید که چه برنامه‌ای دارید و به مردم بگویید که چه می‌خواهید بکنید. مجلس ششم، برای اصلاح‌طلبان یک مجلس نمونه است. غیر از ناسزا گفتن، غیر از تحصن، غیر از استعفا، از این مجلس یک کار درست و حسابی در جهت ایفای وظایف قانونی ندیدیم.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
گری نویل می‌گوید وضعیت فعلی سادیو مانه در بایرن مونیخ برای او شگفت‌انگیز است و نمی‌تواند درک کند که چرا انتقال این ستاره سنگالی به بایرن ناموفق بوده است.
پاکو بویو، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، به بارسایی‌ها و کسانی که از شکست دیشب رئال خوشحال شدند، کنایه زد.
عصبانی شدن سانچو از برونو فرناندز و حرفهایی که به کاپیتان منچستریونایتد زد، خبرساز شده است.
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال، مدعی شد تساوی برابر لیورپول نتیجه منصفانه ای بوده است.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید نتیجه بازی فریبنده است و او به هیچ وجه انتظار چنین بازی‌ای را نداشت.
فضا، در حقیقت یک خلاء بزرگ است؛ یعنی کاملا خالی است و مولکول‌های گاز در فضا آنقدر از یکدیگر دور هستند که عملا نمی‌توانند مرتبا با هم برخورد کنند. پس حتی وقتی که تابش خورشید، با امواج مادون قرمز این مولکول‌ها را گرم می‌کند، جابجایی این گرما از طریق انتقال ممکن نخواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی صورت گرفته، گفت: طوری که سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده است تیم‌های رقیب اینقدر خوب نمی‌توانستند این کار را کنند.
پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از عملکرد یحیی گل محمدی برای صدرنشینی این تیم طی نیم فصل، مدعی است باید برای تداوم این روند و قهرمانی پایان فصل تقویت شوند.
ژاوی می گوید تصور نمی کرد فردا روبرت لواندوفسکی را در دربی در اختیار داشته باشند و متعجب است که چرا تعلیق محرومیت او اینقدر دیر اعلام شد.
مدیرعامل خلیج فارس بندر ماهشهر نسبت به فشردگی رقابت‌های لیگ یک و همچنین عملکرد داوران در این مسابقات انتقاد کرد.
روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، مدعی شد این تیم از فرصت های خود برابر مراکش استفاده نکرده است.
مجتبی توانگر، نماینده مجلس نوشت: مگر چقدر توانایی دارید که هم می‌توانی شهردار شوید هم وزیر راه هم وزیر صمت هم وزیر رفاه؟
بازیکن آماده این روزهای سیتی می گوید از بازگشت به میادین، حس خوبی دارد.
داور بازنشسته فوتبال نسبت به برخی موضوعات در رابطه به چینش داوران و وظایف کمیته داوران موضع‌گیری کرد.
زلاتان، مهاجم باتجربه میلان، اعتراف کرد درد زیادی را در مدت اخیر تحمل کرده است.
آنخل دی‌ماریا شایعات مربوط به انتقال به روزاریو سنترال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه را رد کرده است.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، می‌گوید از تفاوت بسیار زیاد کیفیت بازی سیتی و یونایتد تعجب کرده و نمی‌تواند علت تفاوت عجیب و غریب بین دو تیم را هضم کند.
نایب قهرمان پیشین کشتی جهان اعتقاد دارد، کشتی‌گیری مانند حسن یزدانی نباید در مصاف با حریفی چون دیوید تیلور اینقدر راحت خاک شود و امتیاز بدهد.
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: درهای تیم ملی به روی همه باز است و قطعا آنها می‌توانند فضا و اتمسفر جدیدی به تیم ملی بیاورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ