مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب یعنی آزادی گزینش و الزام و دیباچه این آزادی همانا آگاهی است بر منتخبان و وکلایی که قرار است ستارگان آسمان صندوق‌های آرا باشند. جامعه تغییر کرده است و نمی‌شود لامپ سوخته را در روز روشن به جای آفتاب تابان و ستاره رخشان به مردم فروخت.
پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان گفت: با آوردن مربی روس کشتی ایران را ذلیل کردند.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
روزنامه جوان نوشت: در مجلسی که نماینده اش چنان مسئله را حیثیتی جلوه می‌دهد و از تریبون آن فریاد می‌زند که «بین دفن خود و ماندن وزیر یکی را انتخاب می‌کند» رأی باطله و ممتنع چه صیغه‌ای است؟
جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال، در حالی با حضور وزیر ورزش به پایان رسید که خبری از تغییرات و انتخاب اعضای جدید هیات مدیره نبود!
انتخاب جدید فدراسیون فوتبال برای پرورش و توسعه تیم فوتبال زیر 14 سال ایران می‌گوید برای موفقیت به کمک همه نیاز دارد.
فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای به اظهارات مدیرعامل پرسپولیس پاسخ داد.
تصمیم فیفا برای انتخاب آدریانا لیما، مدل معروف، به عنوان سفر جام جهانی زنان 2023 با انتقادهای بسیاری همراه شده است.
سهراب بختیاری‌زاده، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران از رفتار برخی از تماشاچیان در دیدار روز گذشته فولاد برابر ملوان، به صراحت انتقاد کرد.
اراک- رئیس قوه قضائیه از سیاست‌های گزینشی برای سپردن شغل به ویژه پست های مدیریت به افراد انتقاد کرد.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
روزنامه جوان روزنامه حامی دولت از قطع اینترنت در روز‌های ۵ شنبه و جمعه انتقاد کرد.
رئیس‌ جمهور آمریکا با انتقاد از شکست های پیاپی جمهوریخواهان در انتخاب رییس مجلس نمایندگان کشورش گفت: عدم انتخاب رئیس مجلس نمایندگان، مایه شرم آمریکا است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
انتخاب یک همجنس‌گرا به عنوان رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) انتقاد محافل صهیونیستی را در پی داشته است.
ملی پوش تنیس روی میز ایران با انتقاد از شیوه انتخاب بازیکنان تیم‌ملی، گفت: متاسفانه در اقدامی سلیقه ای فدراسیون بدون برگزاری رقابت انتخابی داخلی اقدام به انتخاب بازیکنانی جهت حضور در رقابت‌های قطر را دارد که این امر انگیزه و ذوق  بازیکنان جوان را کاهش می‌دهد.
رئیس پارلمان لبنان از همه جریان های سیاسی در این کشور تقاضا کرد در زمینه انتخاب رئیس جمهور جدید، به مسئولیت های خودشان عمل کنند.
ممکن است مجله آگاهی‌نو فکر کرده است مرگ مهسا رنسانسی در ایران ایجاد کرده است و از این منظر لبخند ژکوند را به‌عنوان اثری از دوره رنسانس انتخاب کرده و مهسا را روی آن نشانده است. واقعیت این است که برای آنکه دو سوژه روی هم بنشینند، دلایل ویژه‌تری لازم است.
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
کارشناسان شبکه تلویزیونی ARD آلمان بعد از شروع دیدار تیم ملی این کشور مقابل کاستاریکا از ترکیب انتخاب شده توسط هانسی فلیک برای این بازی به شدت انتقاد کردند.
روزنامه یسرائیل هایوم در گزارشی از پذیرش تلویحی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان از سوی مقامات تل آویو، به شدت انتقاد کرد.
یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ