کافو، اسطوره برزیلی، معتقد است که کارلو آنچلوتی بر خلاف ادعای فدراسیون، با برزیل توافق نکرده و تاکید کرد که هدایت سلسائو باید آرزوی کارلتو و هر مربی دیگر در دنیا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استارت آپ سازنده خودروی برقی «کانو» نخستین محموله خودروهایش برای انتقال فضانوردان را به ناسا تحویل داد.
حمید مطهری می‌گوید قهرمانی در تورنمنت کافا، یک تمرین برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بوده است.
باهنر با انتقاد از افرادی که با ادعای خالص‌سازی به دنبال پیروزی خود در انتخابات هستند، گفت: بعضی‌ها می‌گویند همان ده درصد و پانزده درصد مشارکت باشد، کافی است که این برخلاف معنویات رهبر انقلاب است.
تیم ملی ایران در حالی با انتقادات زیادی به دلیل استفاده از تمامی ستارگانش در تورنمنت کافا مواجه است که طی چند روز گذشته شاهد آن هستیم تیم های مطرح دنیا نیز با ترکیب اصلی به مصاف رقبای به مراتب ضعیف تر از خودشان رفته اند.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
پریگویژین که خودش یکی از محکومین به جنگ بوده، به تازگی مقامات نظامی روسیه را به باد انتقاد گرفته که به نیروهایش مهمات کافی و مورد نیاز را نرسانده‌اند. او همچنین تاکتیک‌ها، توانایی رهبری و تعهد مقامات نظامی روسیه را زیر سوال برد و گفت که آن‌ها به نیروهایش برای پیروزی‌هایشان اعتبار کافی نمی‌دهند. او جان‌فشانی‌های نیروهایش را پررنگ کرد و در روز شنبه به زعم خودش در مورد فتح باخموت فخر فروخت.
یک لحظه غفلت و اشتباه مدافعان رئال‌مادرید باعث شد تا دروازه این تیم باز شود.
امیر متوسلیان گفت: برخی اظهارات در رسانه‌ها بدون سند و مدرک و بدون بررسی مطرح می‌شود، اما بدانید آسیب‌های این اظهارات به جامعه و خانواده ما و مخصوصا مادر ما خیلی جدی است. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به بهترین شکل و با بررسی و دقت کافی و لازم باشد.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران که همواره اعتقاد داشت در دوره نخست فرصت کافی برای رسیدن به موفقیت در اختیارش نبوده است، پس از ۱۷ سال به آرزویش رسید و دوباره سکاندار تیم ملی شد.
دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.
آیا کاری که کرواسی انجام داد برای نامزدی مردی که بیش از 5 سال است آنها را رهبری می کند در جوایز د بست فیفا کافی نبود؟
سرمربی تاتنهام به انتقاد از شروع سریع لیگ جزیره بعد از پایان جام جهانی پرداخت.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، از کیلیان امباپه به دلیل صحبت‌هایش در مورد کیفیت فوتبال آمریکای جنوبی انتقاد کرد.
باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در کافه خبر خبرآنلاین، در خصوص مسائل روز کشور صحبت کرد و در همین ارتباط مدعی شد که هماهنگی برای حل مشکلات بین مسئولان وجود ندارد. / خبرآنلاین
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: در تمام کشور صدها رستوران و کافه پر است از خانم و آقا کنار هم بدون هیچ مشکلی چرا برا سلف قر فرهیختگان دانشگاهی تفکیک جنسیتی با انی همه سرو صدا؟
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
چند بازیکن سابق یونایتد از جمله پیتر اشمایکل اعتقاد دارند که خط خوردن سانچو برای جام جهانی، تصمیم درستی بوده است.
نشریه اکونومیست با انتشار مقاله‌ای، نخست وزیر انگلیس را به شدت و به طور بیرحمانه مورد انتقاد قرار داد.
غلامحسین کرمی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به این مطلب که ایران خودرو از ظرفیت کافی برای تولید و صادرات محصولات جدید و باکیفیت برخوردار است، در این رابطه مشارکت با شرکای خارجی به شرط انتقال تکنولوژی را مثبت ارزیابی کرد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از شکست برابر ساوتهمپتون از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
یک عضو ارشد کنگره آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور از او بابت عدم ارائه اطلاعات کافی به نهاد قانونگذار درباره مذاکرات رفع تحریم‌های ایران انتقاد کرده است.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
بهادری جهرمی گفت: پیرو گزارشی که وزیر ورزش در خصوص وضعیت وجود نجات غریق و عملیات امدادی برای سواحل شمالی دادند مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت تقویت این تجهیزات در نظر گرفته شد.
دبیرکل حزب جمهوریت با انتقاد شدید از تیم اقتصادی دولت سیزدهم گفت: بدنه تیم اقتصادی دولت کم تجربه و فاقد تخصص کافی است. حضور این افراد که هیچ‌گونه سابقه اجرایی در کارنامه کاری خود ندارند موجب شده تا بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانِ مطرح اعلام کنند که وضعیت بسیار بدی برای اقتصاد رقم خواهد خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ