مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اخبار مطرح شده پیرامون انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، از توانایی‌های مهاجم ایران تمجید کرد.
یواخیم لوو، مربی سابق تیم ملی آلمان، در یک مصاحبه گفت از زمان‌بندی اخراج مدیران بایرن تعجب کرده و تاکید کرد از تیم ملی برزیل پیشنهاد نداشته است.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
مربی سابق تیم ملی بلژیک به انتقاد از رفتار فدراسیون فوتبال ایتالیا در قبال ستاره بلژیکی اینترمیلان پرداخت.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران که همواره اعتقاد داشت در دوره نخست فرصت کافی برای رسیدن به موفقیت در اختیارش نبوده است، پس از ۱۷ سال به آرزویش رسید و دوباره سکاندار تیم ملی شد.
با توجه به خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران و نزدیکی نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، جواد علیزاده کارتونیست روزنامه هم‌میهن، علی دایی را گزینه‌ای مناسب برای این تیم دانسته و به نادیده گرفتن دایی انتقاد کرده است.
حسین فرکی در گفت و گویی مفصل به انتقاد از تصمیمات فدراسیون فوتبال و کارلوس کی‌روش پرداخت.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
اسطوره فوتبال قطر و بازیکن سابق تیم ملی این کشور معتقد است دوره فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی این تیم به پایان رسیده و فوتبال قطر باید مسیر تازه ای را آغاز کند.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
مربی سابق تیم ملی جودو ایران با انتقاد از رئیس فدراسیون جودو تأکید کرد که این رشته با خاک یکسان شده است.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید محمد بنا باید پیش از رفتن در مورد نتایج اخیر و نابود کردن نسل ورزشکاران این رشته پاسخگو می‌بود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
با وجود نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابتهای جهانی، هنوز انتقاداتی از عملکرد بعضی از ملی پوشان وجود دارد.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
پدر حسن یزدانی گفت: علیرضا دبیر نیم ساعت مانده به مبارزه فینال مقابل تیلور به پسرم گفت با مربی ۱۱۰ کیلوگرمی تیم ملی تمرین کن که باعث شد ضربان قلب او به ۲۵۰ برسد و حالا باید پاسخگو باشد.
مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا هم اعتقاد دارد حضور کارلوس کی‌روش می تواند در نهایت موفقیت فوتبال ایران را به دنبال خواهد داشت.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ