کاپیتان اسبق استقلال گفت: آدم‌هایی وارد فوتبال شده‌اند که فرق توپ فوتبال و هندوانه را نمی‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی و پیشکسوت استقلال به انتقاد تند از وضعیت این تیم و بی‌توجهی به مشکلات‌شان پرداخت.
به نظر می رسد که استقلالی ها امید چندانی به توافق با باشگاه سانتاکلارا ندارند و ممکن است محمد محبی فصل بعد را در تیم دیگری به میدان برود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین گزینه هدایت استقلال مربی داخلی است، از سیاست باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: می‌خواهیم کدام امکانات را به مربی خارجی نشان دهیم؟
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از عملکرد فنی ریکاردو ساپینتو انتقاد کرد و گفت: سرمربی استقلال با یک روش بازی می‌کرد و پلن B نداشت.
مربی استقلال اعتقاد دارد تیمش بیشترین ضرر را از داوری کرده و در مقابل برخی تیم‌های دیگر سودهای زیادی بوده‌اند.
مربی استقلال با بیان اینکه با شرایط سختی که ما داشتیم نتایج خوبی کسب کردیم گفت: اعتقاد دارم قهرمان اصلی در این لیگ، استقلال است.
مربی تیم فوتبال استقلال هم به انتقاد از تصمیم سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه محل بازی پرسپولیس و پیکان پرداخت.
ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال به انتقاد از کی‌روش و اعضای قبلی هیات مدیره استقلال پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
مربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد اعضای کادرفنی استقلال نسبت به نیمکت تیمش الفاظ زشتی را به کار برده‌اند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
در هفته ای که استقلال با شکست برابر زردپوشان اصفهانی مورد انتقاد زیادی از سوی هوادارانش قرار گرفت، پرسپولیس با برد اقتصادی برابر ذوب آهن فاصله‌اش را با رقبا بیشتر از قبل کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
بازیکن استقلال با به نمایش گذاشتن صحنه مشکوک پنالتی، از داور بازی با آلومینیوم انتقاد کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آلومینیوم اراک تنها یک موقعیت گل داشت، گفت: ما در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم که همه را از دست دادیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
انتقاد شدید مربی پرتغالی باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند که در نتیجه این مربی پرتغالی با مجازات مواجه شده است.
دیروز حداقل ۶۰۰-۷۰۰ میلیارد مربی و بازیکن در زمین بودند اما دریغ از چهار حرکت فنی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ