محمد اوسانی موفق شد در جریان بازی دوستانه با استقلال دو گل برای تیمش بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در صحن مجلس شد.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان گفت: در قالب طرح بورسیه صنعتی امسال شرکت‌ها در استان‌های مختلف کشور، برای جذب ۱۵۰۰ دانشجوی مستعد درخواست خود را مطرح کرده‌اند.
عباس عبدی فعال سیاسی به تخلیه و پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی توسط شهرداری واکنش نشان داد.
مدیر مرکز گفتگوهای بشردوستانه سوئیس با علی اصغر خاجی دیدار در مورد آخرین وضعیت سیاسی و انسانی در لیبی و یمن گفتگو کردند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: در دور جدید فعالیت‌های بنیاد، از نهادهای نخبگانی به عنوان واحدهای توانمندساز حمایت می‌شود.
اهواز- جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی از لحاظ کمیت و کیفیت پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز اهمیت درس تفکر و سواد رسانه‌ای بیش از گذشته برای ما ملموس شده است.
رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: اکنون تمرکز دشمنان بر غارتگری منابع انسانی و استعدادها است و با تزریق موارد منفی منفی سعی می‌کنند در این مسیر گام بردارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهم‌ترین مطالبات فرهنگیان عزیز یعنی قانون رتبه‌بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه باید به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی پیش رو با مشکلی مواجه نشویم.
رودسر- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان گفت: گیلان با کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش مواجه است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در درگیری های شبانه روز گذشته اوکراین شمار زیادی از نیروها و مهمات خود را از دست داد.
کارشناسان بین‌المللی می‌گویند که ناامنی غذایی در کره شمالی منزوی در بحبوحه تحریم‌ها و قرنطینه‌های مرتبط با کووید۱۹ بدتر شده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه تربیت جسم یکی از ابعاد مهم تربیت و آموزش در نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
"GBT Chat" می‌تواند گفتار انسان را به روشی جدید تقلید کند، که نگرانی‌هایی را در مورد بسیاری از موارد از جمله امکان استفاده از آن برای تقلب در آزمون‌های مدرسه، تهیه مقالات تحقیقاتی دانشگاه یا جعل اطلاعات گمراه کننده و انتشار آن در مقیاس بزرگ ایجاد می‌کند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: وضعیت کمبود نیروی انسانی، بهبود وضعیت معیشت و مسکن و رفاه پیگیری می‌شود.
دیدار تیم ملی دانشجویان و استقلال باز هم یک گلزن نام آشنا داشت و محمد اوسانی در پنجمین مصاف با آبی‌پوشان پایتخت موفق به ثبت یازدهمین گل خود برابر این تیم شد.
با حکم دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دکتر امید طیاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس منصوب شد.
کارشناسان آموزش و پرورش، دلیل کیفیت پایین آموزش را جذب نیرو هایی می‌دانند که توانمندی‌های شغلی لازم را نداشته و صرفاً به دنبال داشتن شغل و درآمد سر از آموزش و پرورش در آورده‌اند.
نخست وزیر عراق با انتشار یک پست توئیتری به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی تأکید کرد: کربلا نمونه عینی فداکاری و ایستادگی در راه اصول انسانی است.
تیراندازی پلیس برای دستگیری « پلنگ» فراری!
معاون توسعه منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که انعطاف‌پذیری و چابک‌سازی بیش‌تر، محور اصلی برنامه‌های این گروه است، اعلام کرد: به همین منظور هم‌سویی بیش‌تر با استراتژی‌های کسب و کار و عملیات موثر و کارآمد را به عنوان اولویت مهم و کلیدی در حوزه منابع انسانی این گروه صنعتی تعریف کرده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ