رودسر- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان گفت: گیلان با کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش مواجه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به دنبال رأی اخیر دیوان عدالت اداری سقف سنی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان شکسته می‌شود و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان دیگر ۲۴ سال نیست.
اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تربیت نسلی انقلابی و فعال در عرصه‌های علمی کشور از جمله مهمترین مأموریت‌های آموزش و پرورش است.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک: مشکل مردودی بیشتر در مناطقی که دو زبانه هستند مشاهده می‌شود و اتفاقا قانون گذار در سند تحول بنیادین آموزش به این مسئله فکر کرده و پیش‌بینی‌هایی داشته است که دوره پیش دبستانی در مناطق دو زبانه با حمایت دولت برگزار شود. منتها محدودیت اعتبارات مانع از این می‌شود که بتوانیم همه کودکان را در این مناطق پوشش دهیم.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
سمنان- اگر آموزش و پرورش را یک سازمان در نظر بگیریم باید گفت تجهیزات سخت افزار و برنامه های اجرایی در آن نرم افزار هستند اما باید توجه داشت که مغزافزارها این دو را به مخاطب عرضه می کنند.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در روز اول ورودش به دولت با سوالی در مورد دربی مواجه شده و دچار لغزش زبانی شده است‌.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: رعایت اصول و مبانی دینی در حکومت اسلامی ضروری است.
محمود احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه بیانیه انجمن اسلامی معلمان را ندیدم، تاکید کرد: «قالب مجلس به این نقطه رسیده که دولت رئیسی، کسی را هم‌وزن این وزارتخانه معرفی نخواهد کرد. چون در کاسه این دولت همین افراد هستند و نمایندگان مجلس بر این باورند که اگر به این گزینه رای نمی‌دادند یک گزینه ضعیف‌تر به مجلس معرفی می‌شد.»
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای تربیت ۴۰ هزار معلم در سال گفت: آموزش و پرورش به تحول نیاز دارد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در اولویت دولت است، گفت: اگر امروز در مدرسه هزینه نکنیم بعداً باید برای پیشگیری از آسیب‌ها، هزینه‌های سنگینی را پرداخت کنیم.
رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تاکید بر لزوم شناخت جایگاه واقعی معلمین، گفت: قطار جامعه موفق و توسعه مند از مسیر علم و دانش می‌گذرد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: آموزش و پرورش در جهاد تبیین و آشکار کردن واقعیات در جامعه نقش بسزایی دارند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جنس فعالیت تشکیلاتی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: محور مصوبات رئیس جمهور در دومین سفر خود به خوزستان در حوزه آموزش و پرورش عمرانی خواهد بود.
رودسر- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به بازنشستگی ۲ هزار و ۲۰۰ فرهنگی در استان گفت: گیلان با کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش مواجه است.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه سلامت دانش آموزان برای ما در اولویت قرار دارد، گفت: آموزش در مدارس گیلان جریان دارد.
اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان از سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به استان برای بررسی مشکلات این حوزه خبر داد.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از رسیدگی به پرونده معلم خاطی در تنبیه بدنی دانش آموز تالشی که منجر به شکسته شدن دست این دانش آموز شده، خبر داد.
زنجان-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به وضعیت نامناسب سرانه فضای آموزشی در برخی شهرستان‌ها گفت: اعتبارات ملی و استانی به تنهایی پاسخگو نیست و حضور خیران مدرسه ساز در این امر ضروری است.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۳۸ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی امروز راهی مدرسه شدند.
رشت- مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: ۷۵۸ نیروی تعیین تکلیفی که از سال گذشته جذب نشده بودند، امسال در آموزش و پرورش گیلان جذب شدند.
جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح نقل و انتقال سوابق بیمه یا بازنشستگی بین صندوق‌های بازنشستگی در دستورکار قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ