اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از عوامل اصلی حمله مسلحانه به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان قم برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در جاده‌های مواصلاتی استان مجبور به استفاده از سلاح گرم شد که این ماموریت موجب دستگیری دونفر از سوداگران مرگ و کشف بیش از ۳۲۰ کیلوگرم موادمخدر شد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران گفت: شروری که تیرماه ۱۴۰۰ پس از درگیری دسته جمعی و تیراندازی در بزرگراه شهید باکری زندگی مخفیگانه آغاز کرده بود، صبح یکشنبه دستگیر شد.
کرمان- فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح یک شهروند در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.
بر اساس بیانیه ای که در وب سایت دولت ویتنام منتشر شده است، پلیس ویتنام ۶ مظنون را پس از تیراندازی مرگبار در ایستگاه های پلیس در استان داک لاک این کشور دستگیر کرده است.
مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: نیرو‌های انتظامی که تصاویری از سارق محتویات خودرو‌ها را در دست داشتند، بی درنگ عملیات دستگیری را آغاز کردند و محیط پارکینگ را به محاصره درآوردند، ولی دزد موتورسوار با مشاهده نیرو‌های انتظامی تلاش کرد تا راهی برای فرار بیابد، اما وقتی از هر سو خود را در محاصره دید، موتورسیکلت دارای پلاک مخدوش را متوقف کرد و با ترفندی خاص مدعی شد همدست دیگرش درون پارکینگ است!
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس ۲ عامل اصلی این تیراندازی‌ها را دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه و یک ثوب سینه خشاب کشف شد. انگیزه آن اختلاف قبلی عنوان شده است.
در پی درگیری طایفه‌ای و وقوع تیراندازی در یکی از مناطق شهر اهواز؛ ماموران پلیس ۱۲ متهم اصلی این تیراندازی‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از عاملان ناامنی که با استفاده از سلاح گرم و تیراندازی در محل موجب رعب و وحشت شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح شکاری و تیراندازی ۲ تن از شهروندان را مصدوم کرده بودند، خبر داد.
اصفهان- رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری عامل تیراندازی با سلاح جنگی در شهر بهارستان توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
در حال حاضر ضارب دستگیر نشده، اما نتایج تحقیقات اولیه ماموران پلیس حاکی از آن است که اختلافات شخصی سبب وقوع این قتل شده است.
خرمشهر- فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۲ فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شدند، خبر داد.
عامل مرگبار تیراندازی در ایالت کالیفرنیا توسط پلیس آمریکا دستگیر شد؛ به گفته پلیس، مهاجم مردی ۶۷ ساله است که در دو مکان متفاوت مردم را به رگبار بسته است.
ورامین- رئیس پلیس امنیت عمومی شرق استان تهران از دستگیری پنج عامل تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در ورامین خبر داد.
فردی که با شیرآلات سلاح دست ساز می ساخت دستگیر شد. وی در حین دستگیری نیز به پلیس تیراندازی می کند.
سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه گفت: مدتی است به همراه دوستم، اقدام به سرقت میله‌های فلزی بین سنگ‌های نمای ساختمان‌ها می‌کنیم. این فلزات گرانقیمت است و در بازار با مبلغ خوبی می‌فروشیم. شب حادثه در حال سرقت فلزات نمای ساختمانی بودیم که پلیس متوجه ما شد و در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی، همدستم کشته شد.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در روزهای اخیر افرادی را دستگیر کردیم که در نقش پلیس اقدام به تیراندازی در بین جمعیت می‌کردند؛ این افراد از سوی گروه‌های ضدانقلاب خط می‌گرفتند.
ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه روز جمعه مورخه ششم خردادماه، اشرار کوردل به صورت ناجوانمردانه‌ای با سلاح کلاش به سمت خودروی شخصی سرهنگ دوم «عباس راه انجام »، یکی از مأموران جان برکف پلیس پیشگیری دلگان که به همراه خانواده، در حال طی مسیر در محور ایرانشهر به دلگان بود شلیک و از صحنه متواری می‌شوند که متأسفانه بر اثر این تیراندازی سرهنگ دوم راه انجام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در بیانیه پلیس سوئد درمورد دستگیری عامل این تیراندازی آمده است: به نظر می‌آید این حادثه به فعالیت دسته‌های خلافکاران مرتبط باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ