معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه تربیت جسم یکی از ابعاد مهم تربیت و آموزش در نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: این امکان وجود دارد که برای تربیت نیروی انسانی متخصص، گرنت حمایتی تربیت نیروی انسانی به کریدور اختصاص داده شود.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۴ سال اخیر میزان جذب نیروی انسانی در سازمان نسبت به ۴ سال قبل از آن ۳ برابر شده است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: تلاش می‌کنیم در سال جاری برای جبران کمبود نیروی انسانی آموزگاری در برخی از استان‌ها آزمون مجدد برگزار کنیم
در این پرونده، «معاون برق و انرژی وزارت نیرو»، «مدیرعامل وقت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران» و «معاون وقت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست»، هر کدام به سه سال انفصال از خدمات دولتی و همچنین «معاون وقت نظارت بر اجرای استاندارد‌های سازمان ملی استاندارد ایران» و «معاون وقت تدوین و ترویج استاندارد سازمان ملی استاندارد» به جهت بازنشستگی در زمان اصدار دادنامه بدوی و توجه اتهام در مقام تصدی مسئولیت اجرایی، هر کدام به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی درجه ۶ محکوم شدند.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: باید به الزامات نیروی انسانی توجه ویژه داشته باشیم لذا طرحی از سال گذشته مطرح بود تا معلمان این مدارس را به روز رسانی کنیم.
خرم‌آباد- معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان بر ساماندهی مناسب نیروی انسانی برای سال تحصیلی جدید در این استان تاکید کرد.
«جوزف دیتوری» (Joseph Dituri) ۵۵ ساله که افسر بازنشسته نیروی دریایی است، به مدت ۹۳ روز در یک غلاف به وسعت ۱۰۰ فوت مربع (۳۰ متر مربع) در اعماق اقیانوس اطلس زندگی کرد تا در مورد چگونگی تأثیر یک محیط پر از فشار بر بدن انسان تحقیق کند.
وزیر جدید آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای جذب نیروی انسانی گفت: در سال جاری ۱۱ هزار نیروی جدید الورود و ۳۲۰۰ سرباز معلم خواهیم گرفت.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب نیروی انسانی متخصص مطابق با بودجه در سال جاری خبر داد.
رییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی گفت: در دو سال اخیر نزدیک به ۱۰ هزار پزشک که عمده آن‌ها افراد متخصص و فوق تخصص بوده‌اند گواهی گود استندینگ دریافت کرده اند و این می‌تواند رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ما را در بسیاری از رشته‌ها در سال‌های آینده از نیروی انسانی خالی کند.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه باید به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی پیش رو با مشکلی مواجه نشویم.
در کشور‌های توسعه نیافته، متاسفانه و با دادن فرصت به این جماعت و ایجاد زمینه برای رشد و نموّ «شبه علم» و «شبه فرهنگ»، راهی برای افراد خلاق و مبتکران کارآفرین و کوشا باز نمی‌ماند جز مهاجرت یا انزوا و افسردگی که بیماری شایع و رایج در جهان توسعه نایافته است. توسعه نیافتگی و نتایج اندوهبار آن یک واقعیت است و ما باید درک کنیم که بزرگترین سرمایه یک ملت، یک کشور، یک جامعه، نیروی انسانی سالم و نیرومند، خلاق و اخلاقی، پرورش یافته، صاحب دانش و بافرهنگ است.
متا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک) اعلام کرد در سال ۲۰۲۳ میلادی ۱۰ هزار نیروی انسانی دیگر را کاهش می دهد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: پیشنهاد ما برای آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار سهمیه است. به دنبال آن هستیم همه نیاز به نیروی انسانی از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین شود. سال گذشته ۲۵ هزار نفر جذب شده بود و در تلاشیم با موافقت سازمان اداری استخدامی سهمیه ۳۰ هزار نفری بگیریم.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
دادستان کل کشور گفت: اسلام به خاطر تربیت فرزند و مدیریت خانواده، جایگاه والایی برای مادران قائل شده است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نیروی‌های انسانی مشغول در مراکز و آموزشگاه‌ها باید صاحب صلاحیت باشند.
مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت با بیان اینکه بنابراین برای بیمارستان‌های فعلی‌مان که فعال هستند نیاز به جذب ۱۵ هزار پرستار داریم، گفت: در عین حال در سال جاری قرار است که ۱۱ هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی‌مان اضافه کنیم. بر این اساس معتقدیم که بابت این ۱۱ هزار تخت باید ۲۴ هزار مجوز استخدام در سال جاری به ما ارائه دهند که بر اساس شاخص ۱.۲ پرستار به ازای هر تخت، باید از این میزان مجوز استخدام ۱۲ هزار نفر آن نیروی پرستاری باشد؛ بنابراین ۱۵ هزار پرستار کسری در بیمارستان‌های فعلی داریم.
معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات، نیروی انسانی ماهر را به عنوان مهم‌ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری معرفی کرد.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.
به گفته مقامات دولتی هند فاکسکان تصمیم دارد نیروی انسانی خود را در کارخانه آیفون سازی این کشور طی ۲ سال ۴ برابر افزایش دهد. به عبارت دیگر ۵۳ هزار کارگر جدید استخدام کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز فرآیند ثبت‌نام داوطلبان استخدام پیمانی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه سراسر کشور در مهر ماه سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ