کارشناسان آموزش و پرورش، دلیل کیفیت پایین آموزش را جذب نیرو هایی می‌دانند که توانمندی‌های شغلی لازم را نداشته و صرفاً به دنبال داشتن شغل و درآمد سر از آموزش و پرورش در آورده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوآوری در ژنتیک حیوانات و محصولات زراعی، مواد شیمیایی، تجهیزات مکانیزه و سازمان مزرعه و… بهره‌وری را محور تقویت سیستم‌های کشاورزی جهان در دهه آینده خواهد بود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ارتقای بهره‌وری و دانش‌بنیان شدن تنها راه نجات بخش کشاورزی در چالش‌های موجود است.
رئیس پژوهشگاه نیرو گفت: راهکار اصلی فاصله گرفتن کشور از ناترازی حوزه انرژی و آب استفاده از گنجینه مهمی به نام بهره‌وری است.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم به کمک جامعه نخبگانی، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، مسائل حوزه انرژی را در ساحت حکمرانی حل کنیم.
براساس توافقنامه امضا شده بین مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و معاونت علمی از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم کشور استفاده می‌شود.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق شده است با تولید و تجاری‌سازی توربین‌های باد، زمینه را برای استفاده از انرژی‌های نو و تجدیدپذیر فراهم کند.
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
معاون بهره‌وری انرژی ساتبا با بیان اینکه بخش قابل توجهی از شدت بالای مصرف انرژی برق در کشور مربوط به کولرهای آبی و گازی است، از برنامه وزارت نیرو برای ارتقای استانداردهای انرژی خبرداد.
تربت حیدریه ـ رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بر پیگیری و انتقال دانش به کشاورزی در خصوص افزایش بهره وری آب با استفاده از سازه‌های ترویجی و الگوی کشت محصولات زراعی تاکید کرد.
معاون مالی حقوقی و پشتیبانی مجلس وزیر نیرو گفت: بهره‌وری، کارآمدی و یکپارچه‌سازی، شاخص‌های شبکه پایدار در صنعت برق است.
وزیر نیرو در بخشنامه‌ای به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تأثیر بهره‌وری بر اقتصاد و لزوم توجه به بهره‌وری آب و انرژی ابلاغ کرد.
چالش «کمبود برق» در تابستان قرار است با تولید چالش‌های جدید، از سر راه برداشته شود. با تصویب دولت، ساعت شروع کار از نیمه خرداد به مدت یک فصل، به ۶صبح تغییر می‌کند. این عقب‌رفت «ساعت کار» دست‌کم سه چالش (اختلال) در پایتخت و دیگر شهر‌ها ایجاد خواهد کرد که مهم‌ترین آن، نحوه ارتباط بخش خصوصی با دولت با توجه به تشدید اختلاف ساعت‌کار بین شرکت‌ها و دستگاه‌ها است. دولت می‌توانست تهدید کمبود برق را به فرصت تبدیل کند و با کاهش ساعت‌کار هفته، از تجربه موفق جهان به نفع افزایش بهره‌وری نیروی کار استفاده کند.
بوید معتقد است که ایده نیروی دریایی آمریکا برای شناسایی امواج فراصوت با بهره‌گیری از هواپیما‌ها و پهپاد‌های مجهز به مادون قرمز، ایده بهتری خواهد بود. آن‌ها به جای آنکه مانند ماهواره در بخش خارجی فضا قرار بگیرند، در اتمسفر فعالیت می‌کنند و به موشک نزدیکتر خواهند بود و در نتیجه سیگنال‌های مادون قرمز قوی‌تری خواهند داشت.
تفـاهـم‌نامـه همـکاری سه جانبه بین سازمان ساتبا، وزارت صنعت، و سازمان ملی استاندارد ایران در وزارت نیرو امضا شد.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
فلاحی با تاکید بر اینکه ساخت هر متر مسکن در بازار بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان با احتساب حداقل‌ها در شهر‌های کوچک هزینه در بردارد اضافه کرد: این شرکت خارجی با مبلغی معادل ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع عهده‌دار ساخت و سرمایه‌گذاری شده، اگرچه نکته قابل تامل این سرمایه‌گذاری بهره‌گیری از مصالح و نیروی انسانی داخلی و بومی است.
زمان کار و تعادل بین کار و زندگی در سراسر جهان، به ساعت کاری و ترتیبات زمان کاری (که برنامه کاری نیز نامیده می‌شود) و تأثیرات آن‌ها بر عملکرد کسب و کار‌ها و واحد‌های اقتصادی نیز ربط پیدا می‌کند و با بهره‌وری نیروی کار نسبتی مستقیم و متعادل دارد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بخش کشاورزی به گونه‌ای است که با کمترین سرمایه‌گذاری می‌توانیم سه برابر بخش صنعت بهره‌وری به دست بیاوریم.
معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات، نیروی انسانی ماهر را به عنوان مهم‌ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری معرفی کرد.
سازمان انرژی‌های تجدیدپذیرو بهره‌وری برق ایران اعلام کرد: طبق مصوبه جدید وزیر نیرو نرخ پایه خرید تضمینی برق ازنیروگاه‌های زیست‌توده نسبت به سال قبل افزایش تقریبی ۲ تا ۳ برابری پیدا کرده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در حوزه لیزر به توان بسیار خوبی دست یافته‌ایم و لیزر را با قدرت‌های مختلف به میدان آورده و تست میدانی آن را هم انجام داده‌ایم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ظرفیت نیروی دریایی ارتش در زمینه بهره‌گیری از موشک کروز سطح به سطح دو برابر شده است و ناوشکن‌ها به هشت لانچر موشک کروز مجهز خواهند شد.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری دوره آموزشی «طرح رهیاری باشگاه کارآفرینان نوجوان» با همکاری وزارت آموزش و پرورش خبر داد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دفاع مقدس یک نگین درخشان در تاریخ کشور بزرگ ایران اسلامی است که می‌توانیم از آن به عنوان چراغ راه، بهره‌های زیادی ببریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ