دیدار تیم ملی دانشجویان و استقلال باز هم یک گلزن نام آشنا داشت و محمد اوسانی در پنجمین مصاف با آبی‌پوشان پایتخت موفق به ثبت یازدهمین گل خود برابر این تیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامپزشک پس از کالبدشکافی علت مرگ پلنگ دنا را ناشی از اصابت گلوله و خون ریزی داخلی بیان کرد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: این امکان وجود دارد که برای تربیت نیروی انسانی متخصص، گرنت حمایتی تربیت نیروی انسانی به کریدور اختصاص داده شود.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان از سوختگی ۶۰ درصدی مامور توزیع برق انزلی در حین انجام کار خبر داد و گفت: خطای انسانی علت این حادثه بوده است.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در ۴ سال اخیر میزان جذب نیروی انسانی در سازمان نسبت به ۴ سال قبل از آن ۳ برابر شده است.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
حملات و تجاوزات صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین باردیگر از سر گرفته شده است و صهیونیست‌ها تلاش دارند با بمباران اردوگاه جنین، خانوارها را از این اردوگاه بیرون کنند.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد علاقه‌ای به تیم‌داری در حوزه بانوان در باشگاه وجود ندارد.
نگاهی به نقشه جهان نشان می‌دهد که بیشترین مسیر‌های خطرناک ترانزیت مهاجران در جهان به اروپا، آمریکا، استرالیا ختم می‌شود، اما کشور‌های غربی همواره با اتخاذ سیاست‌های غیرانسانی مهاجرتی سبب مرگ و میر تعداد زیادی از مهاجران در سراسر جهان شده‌اند.
مدیرعامل ذوب‌آهن می‌گوید احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قاسم حدادی‌فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه معرفی می‌شود.
اسرائیل از درون خود با شکاف‌ها و معضلات متعددی روبروست که مهمترین آنها ضعف شدید در نیروی انسانی است، امری که به اذعان رسانه‌ها و مقامات صهیونیست آنها را در معرض خطر فروپاشی قرار داده است.
معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه گفت: در جریان عملیات انسان دوستانه ۴/۶ میلیارد دلار به افغانستان کمک شده است. حق انسانی در افغانستان باید رعایت شود
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سازماندهی نیروی انسانی تا ابتدای مردادماه باید به سرانجام برسد تا برای شروع سال تحصیلی پیش رو با مشکلی مواجه نشویم.
منابع انسانی محور ارتقاع ارزش سازمانی در ایران خودرو/ رضایت کارکنان اولویت عظیمی فشی
معاون اول رئیس جمهور در جمع مدیران مجتمع صنایع دانش بنیان کسا گفت: سرمایه نیروی انسانی ایرانی قابل محاسبه و قیاس با هیچ امکان مادی در کشور نیست.
کارشناسان بین‌المللی می‌گویند که ناامنی غذایی در کره شمالی منزوی در بحبوحه تحریم‌ها و قرنطینه‌های مرتبط با کووید۱۹ بدتر شده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه تربیت جسم یکی از ابعاد مهم تربیت و آموزش در نیروهای مسلح است، گفت: نیروی انسانی سالم و ورزیده تضمین‌کننده امنیت کشور است.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نیروی‌های انسانی مشغول در مراکز و آموزشگاه‌ها باید صاحب صلاحیت باشند.
معاون آموزش و ترویج کشاورزی سازمان تات، نیروی انسانی ماهر را به عنوان مهم‌ترین عامل موثر در زنجیره تولید کشاورزی و افزایش بهره‌وری معرفی کرد.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید درآمد حاصل از تبلیغات محیطی فصل گذشته این تیم هنوز پرداخت نشده است.
هجوم تماشاگران یک مسابقه فوتبال در اندونزی به داخل زمین و درگیر شدن آنها با نیروهای امنیتی و هواداران تیم مقابل، ۱۲۷ کشته و ۱۸۸ زخمی برجای گذاشت.
محمد اوسانی موفق شد در جریان بازی دوستانه با استقلال دو گل برای تیمش بزند.
آخرین آمار موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم که به تازگی منتشر شده است و آخرین مبنای جمعیت دانشجویی کشور محسوب می‌شود، باز هم از کاهش جمعیت دانشجویی کشور سخن می‌گوید. بر این اساس، در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ در دانشگاه‌های کشور سه میلیون و ۱۷۳ هزار و ۷۷۹ دانشجو داشتیم.
ستاد حقوق بشر با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اعلام کرد کرامت انسانی، امروزه بیشتر از هر زمان دیگری در معرض تهدید و نقض قرار گرفته است.
از آنجایی که این خبر کذب و تحریف شده جامعه سینمای ایران خصوصا کارگردانان سینمای ایران را شگفت زده و آزرده ساخته است لذا کانون کارگردانان سینمای ایران ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع و غیر انسانی که علیه یکی از همکاران ما در صنف برنامه ریزان و دستیاران کارگردان انجام شده است، بر خود لازم می داند که بدین وسیله از تمام بنگاه های دروغ پراکنی نوشتاری و دیداری داخلی – که به نظر با هدفی خاص سعی در بدنامی و تخریب اهالی سینما به خصوص کارگردانان فرهیخته و شریف داشته – بخواهد به قید فوریت، ضمن تصحیح خبر درج شده، خبر واقعی را منتشر و با ابراز دلجویی از کارگردانان سینما، افکار عمومی را نیز از این دروغ و اشتباه فاحش آگاه سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ