معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز اهمیت درس تفکر و سواد رسانه‌ای بیش از گذشته برای ما ملموس شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور وزیر در اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: ما ساحت علمی و هنری در مدارس داریم اما ساحت‌های سیاسی، عبادی و اخلاقی چندان برقرار نیستند.
غریب آبادی تصریح کرد: آمریکا بزرگترین دشمن بشر و حقوق بشر است شاید کمتر کشوری را سراغ داشته باشیم که چنین جنایاتی علیه بشریت انجام داده باشد از دخالت در امور سیاسی کشور‌ها تا نقض حقوق بشر از جمله اقدامات آمریکا است و امیدواریم این روشنگری از مرز‌های ایران فراتر رود و باید این جنایات در سطح بین‌المللی نمایان شود.
محمود احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه بیانیه انجمن اسلامی معلمان را ندیدم، تاکید کرد: «قالب مجلس به این نقطه رسیده که دولت رئیسی، کسی را هم‌وزن این وزارتخانه معرفی نخواهد کرد. چون در کاسه این دولت همین افراد هستند و نمایندگان مجلس بر این باورند که اگر به این گزینه رای نمی‌دادند یک گزینه ضعیف‌تر به مجلس معرفی می‌شد.»
سیاست گذاری واحد در امر اطلاع رسانی، هماهنگی در امور، تبلیغی فرهنگی، هنری و آموزشی و تلاش برای گفتمان سازی اهداف تعلیم و تربیت در جامعه از موضوعات مورد توجه سرپرست وزارت آموزش و پرورش است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا می‌گوید که این بلوک تاکنون تسلیحاتی به ارزش ۶۰۰میلیون یورو به اوکراین ارسال و ۱۶هزار سرباز این کشور را آموزش داده است.
رئیس بیمارستان روانپزشکی روزبه با اشاره به تاثیر بهبود روابط بین فردی در ارتقای سلامت روان، گفت: آغاز آموزش درست روابط بین فردی اکنون از مهدکودک‌ها و مدارس شکل می‌گیرد که عموما تا چند سال قبل این کار به خوبی انجام نمی‌شد، اما خوشبختانه طی ۲۰ سال اخیر آموزش و پرورش در این زمینه تغییر نگرش‌هایی داشته است که کم کم تفاوت اتخاذ این سیاست در حال نمایان شدن است.
توجه به شبکه سازی مردمی، کم شدن انگیزه معلمان برای اجرای شیوه‌های نوین آموزشی، مشارکت خانواده‌ها در سیاست گذاری مدرسه از جمله دغدغه‌های والدین در نشست با وزیر آموزش و پرورش بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد نهضت گسترش زبان فارسی در جهان، گفت: دولت باید با بنیادهای فعال در امر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان همکاری کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات سیاسی و اجتماعی دانش آموزان خبر داد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام چمهوری اسلامی ایران مبتنی بر ایدیولوژی اسلامی است و اقدامات ما باید با افعال عبادی و سیاسی همچون نماز جمعه همراه باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سپاه ما قدرتمند است، درد دشمن همین است و لذا درصدد هستند، سپاهی را که به موقع با قدرت کار فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و سازندگی می کند به چالش بکشند.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
از ۲۰۱۷ چین، استراتژی رسانه‌ای جدید خود را به دستور رهبر فعلی این کشور برای افزایش نفوذ و اعتبار سرعت بخشید که چهره خود را در جهان پیرایش و پردازش کند و سربرافراشتن شینهوای جدید محصول همین سیاست بود. به این علاوه کنید که چین سال‌هاست برای گسترش حضور فرهنگی برای آموزش زبان و فرهنگ چینی، در تقریبا اکثر قریب به اتفاق کشور‌های جهان انستیتو‌های کونفوسیوس پایه‌گذاری کرده است که دو مرکز از این موسسات نیز در تهران (۱۳۸۷) و مازندران (۱۳۹۸) تاسیس شده است.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی اروپا به اوکراین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد نخستین گروه از نظامیان اوکراینی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره‌های آموزشی خود در لهستان هستند.
نوری با تاکید بر اینکه سابقه دانش‌آموزان فقط تحصیلی نیست، اظهارکرد: در بُعد اخلاقی و اعتقادی، هنری و زیباشناختی و سیاسی و اقتصادی نیز دانش‌آموز دارای سابقه است. باید مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را استخراج کنیم؛ و در مورد آن‌ها اولویت‌بندی انجام دهیم.
در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست رئیس‌جمهور، ۱۰ سیاست در راستای ارتقای نظام آموزش عالی و پژوهشی کشور مورد بررسی قرار گرفت.
قزوین - وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش به هیچ عنوان سند ۲۰۳۰ را اجرا نمی‌کند، گفت: تربیت نسل مؤمن و کارآمد مهم‌ترین سیاست نظام آموزش و پرورش است.
رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای کشور گفت: با کوشش و پویش همگانی نباید اجازه دهیم چهره کودک کار عادی شود و آموزش پرورش و وزارت کشور سیاست واحدی در خصوص رفع بازماندگی از تحصیل اتباع اتخاذ کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: برای جبران کسری معلم سیاست هایی را از جمله به کارگیری سرباز معلم و به کارگیری دانشجویان سال چهارمی اجرا کردیم.‌
سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ۱۶ هزار متر مربع شامل ۳۴ فضای ورزشی جدید به ظرفیت آموزش و پرورش استان افزوده خواهد شد.
نشست خبری معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد و مسولان این سازمان به خبرنگاران پاسخ دادند.
کرمان – وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف و سیاست های دولت مردمی در راستای خدمت به مردم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ