گاهی گل‌هایی که وارد دروازه می‌شود، بسیار عجیب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید با نتیجه ۲ بر صفر اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
منچسترسیتی در افتتاحیه لیگ برتر انگلستان با ۳ گل، برنلی را شکست داد. هالند (دو گل) و رودری، گل‌های بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند.
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
پاس سه گل سپاهان مقابل تراکتور تماشایی و تاکتیکی بود.
تصاویری از گل‌های به ثمر رسیده در هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای اخیر را مشاهده می‌کنید.
در سال‌های گذشته استقبال از گل و گیاه حتی در خانه‌های آپارتمانی نسبت به گذشته بین مردم بیشتر شده است. باتوجه به اینکه ایران سرزمینی خوش آب و هوا و چهار فصل است تنوع گل و گیاه نیز بسیار است. با این حال یکسری از گل‌ها بین ایرانیان طرفداران بیشتری دارند.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ، تیم ملی انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم مالت گذشت.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده ۲ بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
شاید هیچ‌کدام از این موارد به جالبی تعداد گل‌های لورنسی رودریگس بازیکن تیم البطائه نباشد. او با زدن ۱۳ گل، پنجمین گل‌زن برتر لیگ امارات شد. اینجا سوژه اصلی مطلب است؛ اینکه تعداد گل‌های برترین گل‌زن لیگ ایران به اندازه گل‌هایی است که لورنسی در امارات زده، ولی به جایگاهی بهتر از رتبه پنجمی نرسیده است
دروازه بان با تجربه خیبر خرم آباد می گوید امیدوار است یک صعود دیگر به لیگ برتر را تجربه کند.
خوب یا بد، سیدحسین حسینی، کاپیتان و مرد شماره یک استقلال، این روز‌ها تبدیل به متهم نامبر وان هواداران آبی‌پوش شده و آن‌ها اعتقاد دارند افت دروازه‌بان اصلی‌شان، مهم‌ترین دلیل ناکامی استقلال در این فصل است. اگرچه شاید شکستن همه کاسه کوزه‌ها بر سر سید، به دور از انصاف باشد، ولی بررسی گل‌هایی که استقلال در این فصل دریافت کرده، نشان می‌دهد هواداران چندان هم مغرضانه در این مورد اظهارنظر نمی‌کنند
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با به ثمر رساندن دو گل در نیم ساعت ابتدایی مسابقه مقابل نساجی، از حریف خود پیش افتاده است.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، می‌گوید بازیکنان این تیم باید از شکست برابر الهلال درس بگیرند.
ستاره تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلیل گل‌هایی که در بازی‌های اخیر به ثمر رساندم، تلاش سایر بازیکنان تیم است.
فیفا قصد دارد قانونی جدید برای دروازه‌بان‌ها در هنگام ضربات پنالتی وضع کند و رفتار گلرهایی چون دیبو مارتینز و کپا را محدود خواهد کرد.
فقر گلزنی و مهاجم در فوتبال ایران این روزها با حضور یک مدافع در رده سوم جدول گلزنان مشهود‌تر از همیشه است.
بازی دوستانه‌ای که به آن لقب رقص آخر داده بودند، با پیروزی مسی اما دبل رونالدو به پایان رسید. با احتساب گل‌هایی که در این بازی زدند، تعداد گل‌های مسی و رونالدو در تقابل‌های‌شان در تمامی رویدادهای رسمی و دوستانه در عدد 23 برابر شد.
توپ در زمین خودی به پله رسیده بود و کسی انتظار نداشت که او از همانجا تصمیم به گلزنی بگیرد، اما ستاره برزیلی که دیده بود ایوو ویکتور، دروازه‌بان حریف، از دروازه خارج شده است، از فاصله ۶۰ متری شوتی زد که تنها با اختلاف چند سانت از کنار دروازه به بیرون رفت. اگر این توپ وارد دروازه می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های تاریخ جام جهانی رقم می‌خورد.
اسطوره برزیلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیش از ۱۲۰۰ گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها در تاریخ فوتبال ماندگار است اما او چند موقعیت از دست رفته هم دارد که به همان اندازه زیبا هستند.
رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل، می‌گوید ارزش تمامی گل‌هایی که زده برای خودش یکسان است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، از شکست تیمش برابر لاتزیو بسیار ناراحت و ناراضی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ