با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک تحقیق که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد گونه‌ای از کرکس به نام « رُخ‌کرکس آند» می‌تواند بدون حرکت دادن بال‌های خود ساعت‌ها در هوا پرواز کند.
امامی می‌گوید: حجم تقلب هم از نظر ما آنقدر بالا است که به هر حال می‌تواند شائبه داشته باشد. تقلبی در این حجم به شکل موردی قابل تصور نیست. اینکه می‌گویم باید ریشه‌یابی کنیم به همین دست مسایل بر می‌گردد که باید بررسی کنیم و ببینیم چطور این حجم از تقلب رخ داده و آیا ماجرا پشت پرده‌ای هم دارد یا خیر.
A-۵۰ یکی از اجزای حیاتی نیروهای هوافضای روسیه (RuAF) است که قابلیت‌های نظارت، فرماندهی و کنترل دوربرد و هشدار اولیه تهدیدات هوابرد را ارائه می‌کند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: مرزبانان آسمان کشوردر ارتش و سپاه با ورود بدون مجوز هر پرنده‌ای به حریم هوایی کشور با شدت برخورد می‌کنند و پاسخی کوبنده به هرگونه جسارت دشمن می‌دهند.
مستند «شهید ایذه» درباره ماجراهای پشت پرده شهادت شهید قنبری و ادعاهای مادر کیان پیرفلک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
پس از ادعای روز پنجشنبه کاخ سفید در رد هرگونه تلاش پشت پرده‌ای از سوی دولت بایدن برای توافق با تهران و بعد از گزارش میدل‌ایست‌آی، نمایندگی ایران در سازمان ملل هم روز جمعه هرگونه توافق موقت با آمریکا را تکذیب کرد. در پی انتشار برخی گزارش‌ها مبنی بر نزدیک‌شدن ایران و آمریکا به توافق موقت، نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد اعلام کرد که «هیچ توافق موقتی به‌عنوان جایگزین برجام در دستور کار نیست».
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
پرنده " رابین" بیشتر در آمریکای شمالی از آلاسکا و کانادا به سمت جنوب تا شمال فلوریدا و مکزیک تولید مثل می‌کند. رابین یکی از اولین گونه‌های پرندگان است که تخم‌های خود را در میان شاخ و برگ‌ها پنهان میکند.
در ادامه به گونه‌هایی از پرندگان اشاره می‌کنیم که برای انسان‌ها نقش کلیدی داشته اند: از تمدن‌های باستانی گرفته تا بحران آب و هوایی امروزی.
محمدمهدی کلانتری، پژوهشگر مرمت و احیای بافت تاریخی: از مردم زمین را می‌خرند متری ۸ میلیون تومان و در آن قبر می‌سازند و آن را متری ۳ میلیارد به همان مردم می‌فروشند! آقای وحیدی، وزیر کشور جز هیئت امنای حرم هستند و ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف وزارتخانه به این موضوع کمک کرده‌اند!
ارشیا مصدقی ملی‌پوش ایران در ماده پرش با نیزه در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا نیزه خود را ندارد و باید از نیزه سایر رقبایش استفاده کند.
اداره هواشناسی ترکیه به رسانه‌های محلی گفت که ساختار عجیب این ابر‌های عدسی شکل، نتیجه نوسانات شدید باد بر فراز تپه‌ها و کوه‌ها است.
تعویض طلایی مجتبی حسینی در بازی امروز مقابل سپاهان از لقب ویژه‌اش در پیکان گفت.
کشف ظروف سفالی و پرده‌های شیشه‌ای
اقدام عجیب و غیر منظره کی روش در دعوت از نیازمند ۲ مفهوم دارد؛ یا کارلوس می‌خواهد عابدزاده را که شرایط خوبی در تیم باشگاهی اش نداشته خط بزند یا اینکه قصد دارد ۴ گلر به همراه خود به قطر ببرد که در نوع خودش عجیب است.
فرد فیلمبردار برای هیچکدام از اصحاب رسانه و اعضای تیم استقلال آشنا نبود. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد این فرد نه دارای آی‌دی کارت خبری بوده و نه دوربین صداوسیما را به همراه داشته است.
در جدال روز گذشته با اروگوئه کی‌روش لب خط در اکثر دقایق بازی تنها نمایش شاگردانش را می‌دید و تنها کسی که کنار او دیده می‌شد، دی‌سا بود
رضاییان فصل گذشته در پرسپولیس و این فصل در تیم سپاهان نشان داده بازیکن آماده‌ای است و کی‌روش بعد از پی بردن به وضعیت این بازیکن و هم چنین مشورت با مورایس، رامین رضاییان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
نشریه تایمز چاپ لندن فاش کرد که رالف رانگنیک سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد دلیل امتناع باشگاه چلسی از جذب کریستیانو رونالدو بوده است.
فیلم «بانک‌زده‌ها» با بازی زنده‌یاد علی انصاریان به جدول اکران اضافه می‌شود
مصوبه کمیته فنی این بود که علی دایی به جای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود. به همین خاطر میرشاد ماجدی با علی دایی وارد مذاکره شد و زمانی که علی دایی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد طبیعی بود که هیات رئیسه تصمیم کمیته فنی را وتو کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ