دروازه بان با تجربه خیبر خرم آباد می گوید امیدوار است یک صعود دیگر به لیگ برتر را تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی تنیس ایران با سه پیروزی در مسابقات گروه سه دیویس‌کاپ به گروه دو جهانی صعود کرد.
مربی سابق تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های بوسنی را برای اولین بار به مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رساند.
تیم فوتبال ناتس کانتی با وجود عملکرد فوق العاده در قهرمانی لیگ ملی ناکام بود.
دروازه بان خیبر خرم آباد می گوید منتظر لغرش رقبا برای صعود به لیگ برتر هستند.
تیم ملی فوتبال آرژانتین برای ششمین بار در ادوار مختلف جام جهانی به فینال صعود کرد.
مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد برای نیمکت ایران بهترین تصمیم اتخاذ شود.
مهاجم اسبق تیم ملی و پرسپولیس مدعی است که تیم ملی می‌توانست نمایش بهتری در قطر داشته باشد و صعود از این گروه غیرممکن نبود.
هوگو لوریس، گلر تیم ملی فرانسه، در نشست خبری بازی با لهستان از همتایش وویژک شزنی تمجید کرد و گفت او باعث صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام جهانی شده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در تیم کی‌روش بازیکنان «وفادار» بیشتر از «بهترین» بازیکنان بازی کرده‌اند، مدعی شد او می‌توانست با ایران از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر اسپانیا یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر یکی از بهترین تیم های جهان صدرنشین شد و به مرحله بعدی صعود کرد. آلمان هم با وجود پیروزی برابر کاستاریکا از دور مسابقات کنار رفت و به خانه برگشت.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
تیم ملی فوتبال ایران، سنگین‌ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که اولین حضورش در جام جهانی منجر به اولین صعود تیم ملی به دور گروهی مسابقات شود.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار گزارشی از تیم ملی فوتبال ایران، به صورت غیر مستقیم به تلاش‌ها برای حذف این تیم از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد و آن را رد کرد.
سرمربی خارجی تیم ملی هندبال مردان بهترین عملکرد ایران در مسابقات قهرمانی جهان را صعود از گروه و بازی خوب برابر تیم‌های قدرتمند عنوان کرد.
مسلم اولادقباد، ملی‌پوش فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا که بین دو تیم ایران و تایلند برگزار شد، انتخاب شد تا برای دومین بار در این مسابقات به این افتخار دست پیدا کند.
تیم ملی تنیس روی میز ایران با صعود نکردن از مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، فرصت کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس را از دست داد.
لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ ملت‌های اروپا بسیار خوشحال است.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گروه C مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با ایران را یک گروه هیجان انگیز توصیف کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکینگ اعلامی از سوی فیفا کماکان برترین تیم قاره کهن به حساب می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ