تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باز شدن دروازه تیم ملی ایران در بازی‌های اخیر باعث نگرانی اهالی فوتبال از آینده و آمار گل‌های دریافتی شده است.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران به دنبال بهتر کردن آمار گل‌های ملی خود در تورنمنت کافا است.
خلاصه‌ای از گل‌های بازی ایران و افغانستان با نتیجه ۶ بر ۱ با پیروزی تیم ملی کشورمان را مشاهده می‌کنید.
شماره 20 تیم ملی ایران بیشترین نقش در گل‌های نیمه اول مقابل افغانستان را داشت.
مهدی طارمی توانست برای دومین بار در لباس تیم ملی هت تریک کند.
چهار دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی ایران، صبح امروز در کلاس مربی گلرهای باشگاه پاری سن ژرمن شرکت کردند.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در بازی نخست جام جهانی برابر انگلیس دنبال تساوی بوده است، گفت: ممکن است به خاطر گل‌های این بازی در کتاب رکوردها باشیم!
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
جواد خیابانی گل‌های تیم ملی ایران مقابل ولز را که توسط روزبه چشمی و رامین رضاییان به ثمر رسید این‌گونه گزارش کرد.
سه گلی که تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار برابر انگلیس و ولز به ثمر رسانده در میان دیرهنگام‌های گل‌های این تورنمنت در وقت‌های اضافی قرار دارند.
تیم ملی ایران در برابر ولز به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت. ملی‌پوشان کشورمان در دومین بازی شان در رقابت‌های جام‌جهانی نمایش قابل قبولی داشتند و توانستند برابر ولز به برتری دست یابند.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فضا برای حریفی باکیفیت مثل انگلیس باز شد که باعث شد گل‌های زیادی دریافت کنیم. نیمه دوم بهتر بودیم ولی کافی نبود.
تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام‌جهانی برابر انگلیس با نتیجه ۶بر۲ شکست را متحمل شد.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تیم ملی ایران در نیمه اول بازی با انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و سه گل از انگلیس دریافت کرد.
مراجع رسمی اطلاع رسانی تیم‌های فوتبال ایران و تونس آمار متناقضی در مورد دقایق گل‌های به ثمر رسیده ارائه می‌کنند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ