تصاویری از گل‌های به ثمر رسیده در هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای اخیر را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید با نتیجه ۲ بر صفر اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
منچسترسیتی در افتتاحیه لیگ برتر انگلستان با ۳ گل، برنلی را شکست داد. هالند (دو گل) و رودری، گل‌های بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند.
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
پاس سه گل سپاهان مقابل تراکتور تماشایی و تاکتیکی بود.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ، تیم ملی انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم مالت گذشت.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده ۲ بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
منچسترسیتی با پیروزی تاریخی چهار بر صفر برابر رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در مجموع پنج یک از سد مدافع عنوان قهرمانی گذشت.
در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران؛ تیم استقلال در رفسنجان میهمان مس این شهر بود که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال ‏‬به پایان رسید.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
اینتر گام اول از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را محکم برداشت و توانست میلان را با ۲ گل از پیش رو بردارد.
دیدار رفت تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک - یک شد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم مس کرمان رفت که این بازی ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.
فولاد خوزستان و استقلال در هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار حساس آبی‌پوشان موفق شدند با گل‌های یامگا و قائدی فولاد را شکست دهند.
تیم فوتبال استقلال که تا ثانیه‌های پایانی دیدار برابر گل‌گهر سه امتیاز ارزشمند را از دست داده بود، در وقت‌های اضافه از شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی گریخت و با یک پنالتی جنجالی پیروز شد.
دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که در پایان ۱۲۰ دقیقه سرخپوشان ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.
گل‌های بازی تاریخی لیورپول ۲ رئال مادريد ۵

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ