ماجد ناصر، دروازه‌بان شباب الاهلی، می‌گوید بازیکنان این تیم باید از شکست برابر الهلال درس بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که قارچ‌هایی که معمولاً در فیلم‌ها، بازی‌ها و... به تصویر کشیده می‌شوند، هیچ شباهتی به چوب ندارند، در واقع تعداد زیادی از گونه‌ها با ظاهری شبیه به چوب وجود دارند. این قارچ ها به طور عمده روی درختان رشد می کنند و سال ها زندگی می کنند.
تیم ملی تنیس روی میز در حالی همزمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌شود که برای هر یک هدفی متفاوت از دیگری را دنبال می‌کند.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
تنیس روی میز ایران در حالی در بخش بانوان هم نماینده اعزامی به بازی‌های آسیایی دارد که تنها دختر المپیکی این رشته و کاپیتان تیم ملی بانوان مجاز به استفاده از سهمیه تخصیصی نیست.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر بانکی همواره ناترازی داشته باشد و در عین حال بخواهد به فعالیت خود ادامه دهد به ناچار باید به سمت تعیین تکلیف و انحلال آن بانک پیش برویم. البته عموم این بانک‌ها دارایی‌های مناسبی اعم از املاک و غیره دارند.
کارلو آنچلوتی که به سیگار کشیدن روی نیمکت عادت داشت، حالا به استفاده از آدامس هنگام بازی‌های تیمش اعتیاد پیدا کرده است.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
همین حالا هم شایعات زیادی درباره صداوسیما مطرح است که این رسانه با شیوه‌های مختلف، خریدن حق پخش بازی‌های خارجی را دور می‌زند و تلاش می‌کند در این راستا، با کیفیت موجود، بازی‌ها را به دست مخاطب برساند. گو اینکه این کیفیت همیشه هم خوب از آب درنمی‌آید و بعضا مجبور می‌شوند با پوشاندن لوگو و کد‌های ارسالی روی تصویر، بازی‌ها را پخش کنند
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
نتیجه تمامی این یک سالی که سردار در لورکوزن بازی کرده، حالا اصلا قابل تصور نیست. با توجه به تعداد دیدار‌های زیادی که او به دلیل مصدومیت از دست داده، در مجموع ۱۸ بار در بوندس‌لیگا بازی کرد که فقط یک گل زده و یک پاس گل داده است. با احتساب تمامی بازی‌هایش برای این باشگاه آلمانی، او ۲۳ بار به میدان رفته که تعداد گل‌هایش در همان عدد یک باقی مانده و فقط شماره پاس گل‌هایش به عدد سه رسیده است. روی کاغذ، آمار سردار آزمون در لورکوزن در حدواندازه‌های مهاجم تیم ملی ایران نیست و به همین دلیل است که شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی‌اش از لورکوزن به گوش می‌رسد.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
تیم ملی تنیس روی میز بانوان به مسابقات گزینشی جهان اعزام نمی‌شود و حضورش در بازی‌های آسیایی هم قطعی نیست این در حالی است که اخیرا اتفاقی تاریخی پیرامون این تیم رقم خورده است.
تنظیمات حالت توسعه‌دهنده می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد دستگاه اندروید به شما بدهند؛ برای مثال می‌توانید تاثیر برخی برنامه‌ها و بازی‌ها را بر روی حافظه رم خود آزمایش کنید یا اطلاعات بیشتری برای عیب‌یابی مشکلات به دست آورید.
هوگو لوریس به فینال جام جهانی فکر نمی کند و گفت که بازی به بازی پیش خواهند رفت.
مدافع سی ساله تیم ملی فوتبال ایران بعد از غیبت در انتخابی جام جهانی، اینک برای درخشش در دور نهایی مسابقات، سرشار از انگیزه است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط امروز را برای خوشحالی برد پرسپولیس وقت داریم و از فردا باید تمرکزمان را روی بازی‌های تیم ملی بگذاریم.
دنی کارواخال بسته ماندن دروازه رئال در بازی امشب را ارزشمند توصیف کرد و گفت که با پیروزی بر ختافه، فشار روی بارسلونا را افزایش دادند.
صدرالدین کاظمی در یادداشتی روی اینستاگرامش واکنش جالبی به کنار رفتن محمد بنا و سرمربیگری حسن رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی داشت.
به‌تازگی چند بازی از لیگ برتر انگلیس در شبکه ورزش روی آنتن رفته که کیفیت تصاویر از یک سو، کشیده‌شدن تصویر از سوی دیگر و افتادن یک‌سری کد‌های چندحرفی که متشکل از حرف و عدد است از دیگر سو، مخاطبان را اذیت می‌کند. این در حالی است که بازی‌ها چندان سر تایم شروع نشده و غالبا در هفته اخیر با تأخیر روی آنتن رفته است.
بعد از تماشای بازی‌های مهم هفته نخست لیگ برتر، حالا وحید هاشمیان به قطر رفته تا عملکرد بازیکنان ایرانی شاغل در این کشور را زیر نظر بگیرد.
دیدارهای انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نوشاد عالمیان مدافع عنوان قهرمانی از حضور در این بازی‌ها امتناع کرده است.
دیدارهای انفرادی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نوشاد عالمیان مدافع عنوان قهرمانی از حضور در این بازی‌ها امتناع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ