فیفا قصد دارد قانونی جدید برای دروازه‌بان‌ها در هنگام ضربات پنالتی وضع کند و رفتار گلرهایی چون دیبو مارتینز و کپا را محدود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشف کاخ هخامنشی به همراه سنگ‌نبشته داریوش بزرگ هخامنشی، در فاناگوریا در خاک روسیه فعلی، تمام معادلات تاریخی درباره وسعت پادشاهی هخامنشیان را تغییر می‌دهد.
بارسلونا و باشگاه‌های بدهکار و مقروض لالیگا امروز خبری بسیار خوبی از لالیگا دریافت کردند.
سرخیو ریکو 15 روز بعد از بستری شدن در بیمارستان همچنان در کمای مصنوعی است و شرایط او وخیم گزارش شده.
با گذشت زمان و افزایش هزینه خرید املاک مسکونی، به مروز شاهد آن بوده ایم که بسیاری از این املاک تغییر کاربری داده و به املاک غیر مسکونی اعم از تجاری و اداری تبدیل شدند.این وضع در حالی است که در بسیاری از قوانین موجود، تغییر کاربری ممنوع و غیرقانونی تلقی شده است و در صورتی که چنین چیزی به شهرداری و مسئولان مربوطه گزارش داده شود، مورد پیگیری قرار می گیرد.
فرانکی دی‌یونگ که تابستان گذشته بارسا تلاش زیادی برای فروش او داشت، حالا برای ژاوی یک مهره بدون جانشین شده است.
طبق گزارش رسانه های غربی، اعلام موضع کی یف درباره «حمله بهاری» و اینکه این حمله ، قوانین بازی را تغییر خواهد داد و موجب بازپس گیری شبه جزیره کریمه خواهد شد، یک خیال بافی بیش نیست.
به گزارش "ورزش سه"، انتخاب دوباره مسی به عنوان بهترین بازیکن سال دنیای فوتبال به عقیده بسیاری اتفاقی قابل پیش‎‌بینی و محتمل بود.
به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
در 6 ماه گذشته هیچ باشگاهی به اندازه چلسی در انتقالات فعال نبوده و یوفا پس از شکایت چند باشگاه به دنبال اصلاح برخی قوانین نقل و انتقالاتی است.
روز گذشته ویدیویی از مهرداد محمدپور، قهرمان تنیس روی میز معلولین منتشر شد که لحظه توقیف خودروی پرایدش را گزارش می کرد!
روزنامه وال‌استریک ژورنال گزارش داد که تحریم‌های غرب باعث شده تا جریان صادرات نفت روسیه به سمت آسیا تغییرمسیر داده و کشورهای خاورمیانه هم صادرات خود به اتحادیه اروپا را افزایش دهند.
پایگاه آکسیوس گزارش داد جارت بلانک قرار است در وزارت انرژی روی موضوعات مرتبط با سیاست هسته‌ای کار کند. این رسانه با طرح این سوال که چرا این تغییر مهم است، می‌نویسد: خروج بلانک نشانه دیگری مبنی بر این است که دولت بایدن معتقد است در حال حاضر هیچ راهی برای بازگشت به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ با ایران وجود ندارد. آکسیوس بلانک را یکی از بازیگران اصلی مذاکرات غیرمستقیم کاخ سفید با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور در دو سال گذشته ارزیابی کرده است.
تیم ملی برزیل از جام جهانی 2002 دیگر نتوانسته برابر رقبای اروپایی در مراحل حذفی جام جهانی پیروز شود.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر اهواز با شاخص ۱۵۴ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها و هوای کلانشهر کرج با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
با توجه به تعویضی‌ها و انتخاب کاپیتان در پرسپوليس، در دیدارهای این تیم همچنان شاهد تغییر کاپیتانی در زمین هستیم.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
برخلاف شایعات منتشر شده، علی فتح‌الله‌زاده قصد تغییر در 2 پست مدیریتی باشگاه را ندارد.
طراحان این پوستر، اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند. قرار نبوده ما لزوما زنان همراه با جمهوری اسلامی را به تصویر بکشیم بلکه زنانی که در این مملکت و با استفاده از آزادی و امنیت و امکانات موجود در آن، در زمینه کاری خود موفق شده‌اند را به‌صورت محدود لیست کرده‌ایم.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که رئیس‌جمهور این کشور اصول و قواعد انجام عملیات پهپادی در خارج از مرزها را تغییر داده است.
بر اساس گزارش دریافتی از مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم این سازمان، هوای کلانشهر‌های تهران و کرج به ترتیب با شاخص‌های ١٢٧ و ١١۶ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و هوای اهواز به شاخص ١۵٢ در شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها قرار دارد.
وبگاه الجزیره گزارش داد: از زمانی که عبدالفتاح السیسی، مفهوم «جمهوری جدید» را در یکی از سخنرانی خود در سال گذشته به کار برد، تغییر پرچم و نشان دولتی این کشور در محافل سیاسی مطرح شده است.
قالیباف پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره طرح دارویار با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی دارو غلط‌ترین حرف ممکن در اجرای طرح دارویار است، گفت: مردم عزیز باید بدانند ما در حوزه دارو و یارانه‌ها به هیچ عنوان ظرفیت ارز را حذف نخواهیم کرد، در حقیقت یارانه‌ها به صورت مستقیم به خود افراد پرداخت می‌شود.
توافق استراتژیک گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران‌خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ