منچسترسیتی در افتتاحیه لیگ برتر انگلستان با ۳ گل، برنلی را شکست داد. هالند (دو گل) و رودری، گل‌های بازی را برای تیم پپ گواردیولا به ثمر رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و از بین رفتن حیاط و باغچه‌ها، مردم دوست دارند که در محیط آپارتمان از گل‌های زیبا و سبز استفاده کنند تا بتوانند حس طراوت و تازگی را در محیط کوچک خانه ایجاد کنند. اما نگهداری از گیاهان در آپارتمان کار ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا گیاهان همیشه سرحال باشند و بتوانند به منزل شما طراوت ببخشند. عوامل مختلفی ازجمله نور، خاک مناسب، کود، میزان آبیاری و... در نگهداری از گیاهان آپارتمانی نقش دارند.
رئال مادرید در اولین بازی فصل جدید با نتیجه ۲ بر صفر اتلتیک بیلبائو را از پیش رو برداشت.
تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مقابل صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.
پاس سه گل سپاهان مقابل تراکتور تماشایی و تاکتیکی بود.
تصاویری از گل‌های به ثمر رسیده در هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال ایران در سالهای اخیر را مشاهده می‌کنید.
گل آکروباتیک کاپیتان تیم ملی هنوز هم به عنوان یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر انگلستان مورد بحث قرار می‌گیرد.
در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ، تیم ملی انگلیس با نتیجه ۴ بر صفر از سد تیم مالت گذشت.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید و میزبان مسابقات را از پیش رو برداشت اما برای دومین بازی متوالی دروازه اش به راحتی باز شد.
منچستریونایتد توانست در یک بازی سخت و فشرده ۲ بر یک فولام را شکست دهد تا به مقام سوم لیگ برتر دست پیدا کند.
دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی امروز پنجشنبه بین تیم های هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز چهارشنبه موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر نساجی را شکست بدهد و به فینال این رقابت‌ها برسد.
زیبایی دشت دریاسر در ارتفاعات تنکابن در فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و اوایل خرداد به دشت پر از گل‌های زردش است. ویدئو و تصاویر زیر مربوط به ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است. اگر دلتان می‌خواهید از بهشت ایران یعنی دشت دریاسر دیدن کنید الان بهترین زمان بازدید از این دشت رویایی است، زیرا گل‌های زرد این دشت باز شده‌اند.
یکی از گل‌های زیبای این فصل پرسپوليس گلی بود که سینا اسدبیگی روانه دروازه محسن فروزان کرده است.
استفاده از گل‌های خوراکی در تزئین میز شام یک هنر کلاسیک است، اما گاهی اوقات این گل‌ها در بشقاب شام شما نیز ظاهر می‌شوند.
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
اسطوره برزیلی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیش از ۱۲۰۰ گل به ثمر رساند که بسیاری از آنها در تاریخ فوتبال ماندگار است اما او چند موقعیت از دست رفته هم دارد که به همان اندازه زیبا هستند.
پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های ماندگار و زیبای تیم ملی در تاریخ جام‌‌های جهانی، هافبک آبی‌ها در دربی هم گلزنی کرد.
در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان کرواسی با برتری ۲-۱ مقابل مراکش مدال برنز این تورنمنت را بر گردن آویختند.
برگ‌های بگونیا خالدار درشت و به رنگ سبز تیره هستند. نقاط نقره‌ای روی برگ‌ها و رنگ قرمز زیر برگ‌ها زیبایی خاصی به این گیاه بخشیده است. یکی دیگر از بخش‌های زیبای این گیاه، گل‌های صورتی آن است. به دلیل شباهت فرم برگ‌های این گیاه به بال، آن را بگونیای بال فرشته‌ای هم می‌نامند.
یکی از گیاهانی که تنوع زیادی دارد، گل ارکیده است. چندین هزار نوع گل ارکیده در دنیا وجود دارد که هر کدام از آن‌ها دارای زیبایی خاصی هستند. اگر به دنبال زیباترین گل‌های آپارتمانی هستید، قطعا گل ارکیده یکی از بهترین گزینه‌ها است.
ممفیس دیپای در پیروزی 3-0 بارسا برابر الچه یک گل بسیار تماشایی زد و در پایان بازی گفت که از حضور در بارسلونا خوشحال است.
گل‌های زیبا با داشتن رنگ و بوی دلنشین می‌توانند چشم‌انداز زیبایی را برای محل زندگی و کار انسان‌ها فراهم کنند و همراه با خود طراوت و شادابی را به بار بیاورند. در این مطلب به معرفی ده نمونه از گل‌های زیبای آپارتمانی پرداخته‌ایم.
گیاه هویا یا پیچ شمعی یکی از گیاهان آویزی مقاوم و گل‌دار آپارتمانی است که روش نگهداری ساده‌ای دارد. این گیاه با داشتن گل‌های زیبا و رنگارنگ چشم‌انداز زیبایی را در منزل یا محل کار شما به وجود می‌آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ